פעילות הידברות

מפגן הוקרה עוצמתי: הרבנים הראשיים וגדולי ישראל למען אלפי מפיצי עלון השבת הגדול בעולם. גם לכם יש כרטיס

באירוע ההצדעה המפואר של ארגון הידברות בכ"ב אלול, ה-18.9, יופיעו גם ענקי הזמר איציק אורלב, חיים ישראל והפייטן אופיר סלומון, במופע מוסיקלי מושקע. כל זה קורה בפסגת היוקרה של אולמי AMARE עם הגרלת ענק, בופה עשיר, ועדיין יש זמן לקבל כרטיס VIP זוגי לאירוע

  • ט"ו אלול התשפ"ב
אא

שבוע בדיוק לפני ראש השנה, כשמשב הרוח של אלול אומר כולו קרבה לבורא עולם, יתקבצו גדולי ישראל במקום אחד ובזמן אחד באירוע הגדול מסוגו בארץ, כדי לומר תודה ולברך את הסיירת המובחרת של אנשים יוצאי דופן באהבתם לעם ישראל – מפיצי עלון השבת הגדול בעולם מבית הידברות.

הערב המשמח יתקיים אי"ה במעמד הרבנים הראשיים, מרן הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו שליט"א, נשיא ארגון הידברות הגאון הרב זמיר כהן שליט"א, הגאון הרב אברהם יוסף שליט"א, המקובל הצדיק הרב יצחק בצרי שליט"א והרב יצחק פנגר שליט"א.

הרבנים הראשיים וגדולי ישראל ישאו ברכה מיוחדת למען אלפי מפיצי עלון השבת, כולל הרב המקובל, יצחק בצרי, במעמד סליחות ושופרות עוצמתי.

 

מי הם, למעשה, אותם אנשים שמפיצים את עלון השבת?

נבחרת מפיצי עלון הידברות היא סיירת שנהנית מתפקידה מדי שבוע: לחלק את עלון "עונג שבת" של הידברות בכל מקום, ולזכות את הרבים מתוך אהבת ישראל עצומה. החיוכים, הכרת התודה, החיזוקים והסיפורים המרגשים הם רק חלק מאוסף חוויות מיוחד במינו, עליהן מספרים המפיצים שלנו.

בהתחלה התמקדנו בבתי כנסת. במשך הזמן העם אמר את דברו, וכיום תמצאו את העלון בכל מקום: סופרמרקטים, חנויות, מאפיות, תחנות דלק, מקומות עבודה ועוד.

את העלון לא לוקחים, אלא חוטפים, והכמויות רק גדלות. כיום מופץ העלון ביותר מ-275,750 עותקים. יש היענות גוברת, וקורות ישועות מדהימות בקרב המפיצים.

 

מה זה אומר בעצם, להיות מפיץ של עלון?

מפיצי עלון הידברות הם קוראי העלון. אנשים כמוכם, שאוהבים את העלון, ופועלים מתוך אהבת ישראל עצומה ואהבת הבורא. מהרגע שבו ערמת העלונים מונחת בבתיהם עד לרגע שבו אתם מתרווחים להנאתכם, וקוראים את העלון, עוברת מסירות נפש אחת גדולה בהרבה עוצמה. אנחנו מדברים עם מפיצי העלון, ושומעים את הסיפורים המרגשים על האנשים שמקבלים מידיהם את העלון, מתחזקים ומתקרבים יותר ויותר לבורא עולם.

הפעילות הזו מוסיפה לחיים שלהם תוכן וערך משמעותי, ובעידן של חבלי משיח שבו האמת נעדרת, והיהדות נמצאת תחת מתקפה, הם ממשיכים להפיץ את העלון במלוא העוז וביתר שאת, בייחוד לאור הסכנות הרוחניות הנובעות מהניסיונות החוזרים ונשנים למחיקת הזהות היהודית בישראל ח"ו.

כך, השליחות הזו מקבלת משנה תוקף. למעשה, מפיצי העלון מחזיקים כוח רב בידיים שלהם, ואנחנו רוצים לתת גם לכם את הכוח הזה. עלון "עונג שבת" מבית הידברות הוא הנפוץ בעולם, והוא ממשיך לגדול. קבלו כמה סיבות טובות להצטרף למועדון המפיצים. על ההטבות, הזכויות והחוויות.

כל מי שקורא ברגעים אלו את השורות הבאות יכול לזכות להגיע לאירוע ההצדעה היוקרתי, המושקע, והמדובר של השנה, ולא רק ליהנות מהפקת על איכותית של אירוע בסטנדרטים הכי גבוהים שיש, אלא גם לזכות בהגרלת העל, שתתקיים באירוע עצמו. בהגרלה שלושה מהמוזמנים יקבלו את הפרסים הבאים:

ספר תורה - ספר תורה מהודר שנכתב על ידי סופר סת"ם ירא שמיים מבית מלכות וקסברגר. תוכלו להקדיש את ספר התורה לבריאות, להצלחה, לזיווג ולכל ישועה שתבקשו, וכמובן להקדישו לעילוי נשמת יקיריכם.

רכב יוקרתי - רכב משפחתי חדש ומרווח בעל רמת אבזור נדיבה, הכוללת מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט ועוד אביזרי נוחות.

חופשה לכל המשפחה - חופשה חלומית יחד עם ארגון הידברות באחד ממלונות היוקרה בארץ עם הרצאות מרתקות במהלך הנופש, ארוחות עשירות ושלל הנאות שהמלון מציע לאורחיו.

 

רשמו ביומן – יום ראשון כ"ב אלול 18.09.22 באולמי AMARE אירועים, רח' האלופים 1 נס ציונה. מפיצים ותיקים וחדשים ייהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. מפיצים חדשים יקבלו בנוסף מתנות מושקעות. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה. להזמנת כרטיסים התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן

 

פסגת היוקרה בארץ – אולמיAMARE

בחרנו בשבילכם את מתחם האירועים והכנסים המעוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בין הבאים בשעריו - הארגונים הגדולים במשק המקיימים אירועים פרטיים מפוארים. הידברות, כמעצמת היהדות הגדולה בעולם, מקיימת את האירוע המכובד במקום מכובד, ומוקירה את מפיצי העלון כאורחי הכבוד שלה – מגיע לכם!

איך מקבלים כרטיס כניסה לאירוע הכולל השתתפות בהגרלה?

זה הכי פשוט - מי שכבר מפיץ את עלון הידברות, מקבל כרטיס VIP זוגי, והוא כבר בפנים. ואתם, שמעוניינים להתחיל להפיץ את העלונים ולזכות בחוויה שמעשירה את החיים שלכם, לזכות בקידוש שם שמיים אדיר באמצעות עלון השבת הנפוץ ביותר בעולם.

למען כל אותם יהודים רחוקים שצמאים לדבר תורה בשבת,

למען אותם אנשים שבעבורם זהו דבר התורה היחידי שהם קוראים כל השבוע,

למען המתנדנדים, שאצלם, זמן קריאת העלון מהווה תחליף יקר ערך לבילוי זול בשבת קודש,

למען אלו הזקוקים לחיזוק,

למען ציבורים שלמים שאוהבים ומחוברים לעלון,

למען הזכויות הרבות, למען עם ישראל כולו,

ולמען אבינו שבשמיים –

התחילו במשימה עוד היום, כי ביום ראשון הקרוב מתחיל האירוע, אז הבטיחו לעצמכם מקום בכנס וזכות להשתתף בהגרלה הגדולה.

 

מתנות מיוחדות למצטרפים החדשים

כאות הוקרה על מסירותם של המפיצים, הידברות מעניקה להם שורת הטבות. גם אתם, המצטרפים החדשים, תוכלו ליהנות מכל המתנות. אז קבלו את מועדון מזכי הרבים VIP!

 

  • עלונים - תמורת 150 ש"ח לחודש בלבד כהשתתפות בעלויות ההפקה, הדפוס והמשלוח תקבלו 50 עלונים שבועיים להפצה. זיכוי הרבים שלכם כפול: בזכותכם, אנשים מתעלים בקריאת תוכן רוחני, ואתם משתתפים במפעל הפצת היהדות של ארגון הידברות. חודש ראשון ללא עלות בכלל!
  • מתנה שנתית - קופון בסך 50 לרכישת ספרים בהידברות שופס
  • מנוי שנתי במתנה לאתר "עולם הילדים", או מנוי VIP באתר "הקמפוס היהודי".

 

כל המפיצים, חדשים וותיקים, יזכו בהטבות ובמתנות הבאות:

  • כרטיס כניסה זוגי לאירוע – במעמד גדולי הרבנים, בהשתתפות מיטב האמנים ואירוח יוקרתי ברמה גבוהה עם בופה עשיר, כיאה לכבוד הגדול ולהערכה שאנחנו רוחשים לכם.
  • השתתפות בהגרלה הגדולה של ספר תורה - ספר תורה מהודר שנכתב על ידי סופר סת"ם ירא שמיים מבית מלכות וקסברגר. תוכלו להקדיש את ספר התורה לבריאות, להצלחה, לזיווג ולכל ישועה שתבקשו, וכמובן להקדישו לעילוי נשמת יקיריכם.
  • השתתפות בהגרלה הגדולה של רכב יוקרתי - רכב משפחתי חדש ומרווח בעל רמת אבזור נדיבה, הכוללת מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט ועוד אביזרי נוחות.
  • השתתפות בהגרלה הגדולה של חופשה לכל המשפחה – כל המשפחה יוצאת ליהנות יחד עם ארגון הידברות באחד ממלונות היוקרה בארץ עם הרצאות מרתקות במהלך הנופש, ארוחות עשירות ושלל הנאות שהמלון מציע לאורחיו.

רגע לפני ששערי האירוע נפתחים, ענקי הזמר איציק אורלב וחיים ישראל מתרגשים יחד בשבילכם. הזמר איציק אורלב: "אני מבקש לחזק את ידיכם ואת פועלכם על הזכות הגדולה לקרב את עם ישראל, במופע מרגש בו נשיר יחד, נשמח יחד ונתרגש יחד לקראת ראש השנה ויום כיפור". הזמר חיים ישראל: "אני מודה על הזכות לשמח את מזכי הרבים של ארגון הידברות היקר. מצפה לפגוש אתכם, עם הרבה שמחה והתעוררות. להתראות באירוע!".

רשמו ביומן – יום ראשון כ"ב אלול 18.09.22 באולמי AMARE אירועים, רח' האלופים 1 נס ציונה. מפיצים ותיקים וחדשים מוזמנים יהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. מפיצים חדשים יקבלו בנוסף מתנות מושקעות. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה. להזמנת כרטיסים התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן

תגיות:מפיצי העלוןאירוע הוקרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה