חדשות בעולם

הרשת סוערת: שליח טיפס שש שעות על הר הגעש פוג’י - כדי להביא אוכל למטיילים 

מה הייתם עושים אם במסגרת תפקידכם כשליחים, היו מבקשים מכם ללכת ברגל במשך שש שעות, כדי למסור את ההזמנה? הרשת סוערת לאור הסיפור הקיצוני במיוחד שלפנינו, שעלה לכותרות בסוף החודש

אא

מה הייתם עושים אם במסגרת תפקידכם כשליחים, היו מבקשים מכם ללכת ברגל במשך שש שעות, כדי למסור את ההזמנה? הרשת סוערת לאור הסיפור הקיצוני במיוחד שלפנינו, שעלה לכותרות בסוף החודש:

כידוע, היפנים מאוד 'רגישים' וכמעט שלא יודעים להגיד 'לא' ולסרב. את העובדה הזו ניצלה לאחרונה קבוצת מטיילים חצופה במיוחד שנקלעה להר הגעש פוג'י כשהיא ללא מזון, והחליטה להזמין אוכל מאחת המסעדות הקרובות ביותר להר - שממוקם במרכז אי בשם הונשו. 

אותה מסעדה, שכאמור לא יודעת להגיד 'לא' - שיגרה לראש ההר שליח מיוחד שבידיו שקיות עם ההזמנות של המטיילים, אלא שכדי להעביר אליהם את ההזמנה נדרש ממנו לטפס במשך שש שעות תמימות על ההר, שידוע כהר געש פעיל. 

אם זה לא מספיק, תארו לעצמכם את הרגע שבו השליח הוצרך לצעוד חזרה - כשכיסיו ריקים מטיפ (!). הקבוצה החצופה הצליחה להרגיז את הרשת היות ולא נתנה לשליח טיפ, למרות שידעה כי הוא צעד ברגל במשך שעות כדי להגיע אליה. 

בסרטון שתועד על ידי השליח נראים המטיילים לקראת סוף מסעו, כשהם עומדים בפסגת ההר ומחכים בקוצר רוח להזמנתם. השליח, גבר עם חולצה כתומה וז'קט ירוק, מגיע אליהם באפיסת כוחות ומגיש להם את השקיות כשהוא מחויך וטוב לב. המטיילים לוקחים מידיו את השקיות, והוא מנופף להם לשלום מבלי שאף לא אחד מהם יוציא כסף מכיסו וייתן לו. 

את הרשת זה הצליח להרגיז היות ושבוע לאחר מכן, ב-20 באוגוסט, קבוצת מטיילים נוספת התנהגה באותה צורה בדיוק - הפעם עם שליח פיצה דומינוס, שקיבל על ההזמנה תשלום של 3776 ין יפני, שהם בערך 90 ש"ח - גם הפעם מבלי לקבל טיפ על המסע הרגלי הקשה למעלה ההר. 

תגיות:הרשליחטיפוסאוכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה