חדשות בריאות

פרויקטור הקורונה מזהיר: חשש לגל קורונה נוסף בחורף

פרופ' סלמאן זרקא ממליץ לציבור ללכת ולהתחסן נגד שפעת וקורונה: "יש להיערך לאפשרות ממשית של גל קורונה נוסף לקראת סוף חודש אוקטובר סמוך למועד הבחירות"

  • כ"ז אב התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חום יולי אוגוסט כבר בעיצומו, ובמשרד הבריאות מתכוננים עם הפנים לחורף. פרופ' סלמאן זרקא, פרוייקטור הקורונה, קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הזהיר את הציבור מפני גל נוסף של תחלואה שצפוי בחורף הקרוב. לדבריו, קיים חשש לאחוזי תחלואה גבוהים כתוצאה משילוב של תחלואת הקורונה עם מחלת השפעת: "זה לא אומר בוודאות שבחורף יהיו מגבלות או סגרים, אבל צריך להיערך לזה מראש".

זרקא ציין, כי הבשורה הטובה היא העובדה שעד כה התחלואה כתוצאה מנגיף הקורונה בישראל נמצאת במגמת ירידה: "כולנו נהנים מהקיץ וטוב שכך. כולי תקווה ששנת הלימודים תיפתח כסדרה, ונוכל לאחל לתלמידים שנה בטוחה ובריאה"

כחלק מההיערכות והשמירה על בריאות האוכלוסייה ממליץ משרד הבריאות לציבור להתחסן נגד נגיף השפעת, והשנה גם נגד קורונה: "החברות שמפתחות חיסונים מקדמות כעת חיסון משולב לאומיקרון, שיגיע לארץ מיד אחרי חיסון ה-FDA. זה חיסון שונה ממה שהיה עד עכשיו, שמותאם לזני האומיקרון השכיחים יותר כיום בארץ".

אמש דווח בכאן חדשות, כי משרד הבריאות נערך לתרגיל המדמה התפרצות קורונה במועד הבחירות. החלטת משרד הבריאות גררה תגובה זועמת מוועדת הבחירות המרכזית, שהאשימה את משרד הבריאות בהתערבות בוטה בבחירות.

תגיות:משרד הבריאותקורונהפרופ' סלמאן זרקא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה