חדשות בארץ

מנהיג הג’יהאד מתרברב: ישראל נכנעה לתנאים שלנו

מנהיג הג'יהאד האסלאמי טוען שישראל נכנעה, והסכימה לשחרר את א-סעדי ועוואוודה, בכירי חמאס שנעצרו בישראל

  • י"א אב התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

זיאד נח'אלה, מנהיג הג'יהאד האסלאמי, התרברב הלילה (שני) וטען כי ישראל נכנעה לכל דרישותיהם. "ישראל ניסתה להתעכב עם התשובה אבל בסוף היא נכנעה לזה בעקבות ערבונות ברורים של מצרים", אמר בראיון לערוצי הטלוויזיה האיראנית. "עוואוודה ייצא מחר לבית החולים ואחר כך לביתו. קיבלנו הבטחה ברורה של מצרים לשחרורו של בסאם א-סעדי. אנחנו ביקשנו שבוע הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה. אם ישראל לא תעמוד בהתחייבויות - ההסכם בטל ומבוטל ונחדש את המערכה. לא נהסס לרגע ואללה יעשה בנו מה שירצה.

"ההסכם פשוט וברור. ישראל צריכה לשחרר את עוואוודה ואת בסאם. זה מרכז ההסכם. אנחנו הדגשנו בהסכם את אחדות הגזרות הפלסטיניות. אין שום הסכמים סודיים. האויב נשאר האויב וההתנגדות נשארה ההתנגדות. אין שום הסכם סודי או סיבוכים. אנחנו ברורים ועמדתנו כלפי האיב ברורה. הערבונות היחידים היא יכולתינו להילחם", אמר.

"אנחנו מכבדים את ההבטחות של מצרים - אבל הדבר היחיד שמבטיח את ביצוע ההסכם הוא כוחנו. לישראל אין שום מוסר, ולכן אני מצפה שישראל תנסה לברוח מההסכם", לשון מנהיג ארגון הטרור. "הגי'האד האסלאמי לקח את רוב המשימות של הלחימה. זה לא אומר שאנחנו מתעלמים מהסביבה התומכת והתמיכה שקיבלנו. אני מודה לכל כוחות ההתנגדות הפלסטיניים. מטרתנו הייתה אחדות הגזרות. זה מסר עם כוח שיכול להתמודד עם הניסיון של ישראל לבדל את עזה מהגדה. הכותרת של הלחימה הייתה הגדה המערבית. לא הייתה שום בקשה עבור עזה. אז המטרה הייתה האחדות. הכותרת הזו גדולה שבתקווה כל העם הפלסטיני יניף את דגלה".

בישראל לא מסרו פרטים על הסכם הפסקת האש. ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד החוץ, ליאור חייט, אישר אמש כי הפסקת אש תיכנס לתוקף ב-23:30. וכי מדינת ישראל מודה למצרים על מאמציה.

תגיות:הג'יהאד האסלאמימבצע עלות השחררצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה