חדשות בארץ

סקר דרמטי: 62 לגוש נתניהו, הרוח הציונית מחוץ לכנסת

שני סקרים חדשים צופים לגוש הימין-חרדים לפחות 61 מנדטים, שיאפשרו לבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה. הרוח הציונית אינה עוברת את אחוז החסימה. כל הפרטים

נתניהו (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)נתניהו (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)
אא

89 ימים לבחירות: סקר חדש שפורסם הערב (חמישי) בחדשות 13 צופה, כי גוש הימין-חרדים יקבל בבחירות 62 מנדטים, שיאפשרו לבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה.

על פי נתוני הסקר, שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, הליכוד שומר על יציבות עם 35 מנדטים, בעוד יש עתיד מקבלת 21 מנדטים – ירידה של 3 מנדטים מסקר קודם. הציונות הדתית ממשיכה להתחזק ומקבלת 12 מנדטים. כחול לבן-התקווה החדשה יורדת במנדט, ואף היא עם 12 מנדטים.

ש"ס זוכה בסקר ל-8 מנדטים ויהדות התורה ל-7. הרשימה המשותפת עם 6, העבודה מתחזקת קלות ומקבלת אף היא 6 מנדטים. ישראל ביתנו עם 5 מנדטים.

מרצ ורע"מ מתנדנדות סביב אחוז החסימה אולם חוצות אותו ומקבלות 4 מנדטים כל אחת. מפלגת הרוח הציונית של איילת שקד ויועז הנדל נותרת מחוץ לכנסת.

כאמור, על פי סקר זה גוש נתניהו זוכה ל-62 מנדטים - נתון שיא עבור הגוש מזה זמן רב. המפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית מקבלות במצטבר 52 מנדטים, ויחד עם הרשימה המשותפת זוכות ל-58 מנדטים בלבד.

סקר נוסף, שנערך על ידי מכון דיירקט פולס ופורסם בחדשות 14, מעניק 61 מנדטים לגוש הימין-חרדים - נתון יציב מסקר קודם. על פי התוצאות: הליכוד עם 34 מנדטים, יש עתיד עם 23, כחול לבן-התקווה החדשה 12.

הציונות הדתית מתחזקת וזוכה לנתון דו-ספרתי – 11 מנדטים. ש"ס מקבלת 9 מנדטים, ויהדות התורה עם 7. מפלגות העבודה, ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת ורע"מ – 5 מנדטים לכל אחת. מרצ עם 4 מנדטים. גם על פי סקר זה, הרוח הציונית אינה עוברת את אחוז החסימה ונותרת מחוץ לכנסת.

תגיות:בנימין נתניהוסקר מנדטיםבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה