עלון הידברות

בעבר חילק מגזין שאינו לפי רוח היהדות, כיום מפיץ עלוני הידברות

טל ודוט החל להפיץ את עלון הידברות כדי לכפר על הקלקול מהעבר. היום יש כבר מי שמפיץ בעקבותיו

  • ה' אב התשפ"ב
(בעיגול: טל ודוט)(בעיגול: טל ודוט)
אא

טל ודוט, 39, גבעת שמואל

כמה זמן אני מפיץ את עלון הידברות: מעל 5 שנים.

למה התחלתי להפיץ ולזכות את הרבים: בהתחלה גיליתי את העלון וקראתי אותו בבית הכנסת. אחר כך, ככל שהתחזקתי, התעניינתי יותר והתחלתי להפיץ. בעברי, עבדתי בשיווק של מנויים לעיתון רחוק מהיהדות. היה לי דוכן בקניון, שבו הייתי מחלק לאנשים שעברו באזור מגזין בחינם, כשהמטרה היתה למשוך אותם אל הדוכן כדי שיקנו מנוי לעיתון. בעצם זה היה ממש להחטיא את הרבים, כי העיתון לא היה משהו שמתאים לרוח היהדות, בלשון המעטה. היום אני מנסה לתקן את מה שעשיתי, ולכן אני מפיץ את עלון הידברות ועושה בזה זיכוי הרבים, שיהיה לי לכפרה על מה שעשיתי בעבר. ואולי אפילו אצליח להגיע לאותם אנשים שפעם קנו אצלי מנוי לעיתון ההוא, ואוכל לכפר על הקלקול ההוא ולחזק אותם.

מקומות הפצה: בבתי כנסת באזור.

סיפור מעניין שקרה לי בעקבות ההפצה: יש לי חבר שגם הוא התחזק וחזר בתשובה. הוא אהב מאוד לעשות מעשים לזיכוי הרבים, אבל לא ידע איך בדיוק ולא היה לו עם מה – הוא בעיקר היה מחלק לאנשים ברכונים עם ברכת המזון, ודברים דומים. סיפרתי לו על עלון הידברות, ועל האפשרות לקנות מנוי הפצה. אמרתי לו את מה שבעיני מיוחד בהפצה של העלון – אתה לא חייב לעשות את זה בגלוי, ושאנשים יראו אותך. אתה יכול פשוט להניח ערימה וללכת, ואנשים כבר ייקחו, בלי מאמץ ובלי פרסום ואתה עושה זיכוי הרבים ענק.

התגובות שאני מקבל: בדרך כלל אנשים בסביבה שלי לא יודעים בכלל שאני זה שמפיץ, הם לא רואים אותי, אלא רק את העלון שמונח בבית הכנסת. יש אדם אחד שיודע שאני מפיץ, אני שם לו את העלון בתיבת הדואר כל שבוע, והוא באמת מודה לי ושמח לקבל את העלון.

רשמו ביומן – יום א' כ"ב אלול 18.09.22 AMARE אירועים. מפיצים ותיקים וחדשים ייהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברותמפיצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה