חדשות בארץ

בהיעדר מתחרים: הפריימריז לראשות הליכוד בוטלו, נתניהו נבחר שוב ליו"ר

ועדת הבחירות של הליכוד הכריזה על ביטול הפריימריז לראשות הליכוד, מאחר ולא הוגשו מועמדויות נוספות מלבד זאת של היו"ר הנוכחי, בנימין נתניהו

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ועדת הבחירות של הליכוד בראשות השופט מנחם נאמן קבעה היום (שלישי), כי מאחר ורק ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיש את מועמדותו לראשות הליכוד – לא יתקיימו פריימריז לראשות המפלגה.

אתמול תם המועד להגשת מועמדות לכהונת יו"ר הליכוד ומועמדה לראשות ממשלת ישראל בבחירות לכנסת ה-25. בהודעתה ציינה ועדת הבחירות כי הוגשה בפניה מועמדות אחת בלבד לתפקיד – זו של נתניהו: "בהתאם לסעיף 59 לתקנון הבחירות המקדימות לכהונת יו"ר הליכוד, אם בתום המועד להגשת המועמדות יתברר כי רק חבר אחד הגיש את מועמדותו, תתכנסנה ועדת הבחירות המרכזית וועדת הפיקוח בתום המועד להגשת מועמדות ותכרזנה על המועמד היחיד כעל המועמד שנבחר לכהונת יו"ר הליכוד ומועמדה לכהונת ראש ממשלת ישראל, ולא תתקיימנה בחירות".

"ועדת הבחירות המרכזית וועדת הפיקוח מצהירות בזאת, כי מר בנימין נתניהו נבחר לכהונת יו"ר הליכוד ומועמד הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל בכנסת ה-25".

חבר הליכוד, חבר הכנסת שלמה קרעי, הגיב: "ברכות לראש הממשלה, בעבר ובעתיד בעזרת השם, בנימין נתניהו, יושב ראש הליכוד, על היבחרו מחדש, פה אחד, בהיעדר מתמודדים נוספים, ליושב ראש התנועה המפוארת שלנו. ביחד, עד לניצחון הגדול בעזרת ה', נחזיר את ישראל לשפיות. מדינה יהודית ודמוקרטיה אמיתית".

כזכור, בסוף החודש שעבר הודיע חבר הכנסת יולי אדלשטיין על פרישתו מהתמודדות על ראשות הליכוד מול נתניהו. "בכל דרך בה הלכתי, תמיד העמדתי את תנועת הליכוד בראש מעייני", מסר. "הליכוד מחבר את רעיון ארץ ישראל השלמה, מחבר אנשים מכל המגזרים, מחבר מגוון דעות ורעיונות – הליכוד הוא של כולנו, ויחד נתקן את מחדליה של ממשלת לפיד-בנט בכלכלה, בחינוך, בתחבורה, בבריאות ובביטחון".

"כל החלטה שלקחתי נבעה מתוך מטרה לקדם את הערכים הללו, ומתוך האמונה כי הליכוד והמחנה הלאומי הם אלה שצריכים להנהיג את מדינת ישראל. כעת, כשאנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינת ישראל, אינני יכול לגרור את תנועת הליכוד לעימות בשורותיה ולכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות".

"החלטתי זו נובעת מהרצון לליכוד השורות ולניצחון. במערכת הבחירות הנוכחית נעשה שינוי ונפעל אחרת. הדרך בה נצעד להשיג את מטרתנו תהיה חשובה ומשמעותית – ננצח ברגישות, בנחישות ובחוכמה. זה הזמן להיות מלוכדים, כמשמעות שם מפלגתנו. יחד עם יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אוביל לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלת ימין על מלא".

תגיות:הליכודבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה