סיפורים אישיים

"רפואה שלימה לפצועים": אביב אלוש מודה על נס ההצלה מהפיגוע בקבר יוסף, ומרגש

באוטובוס מתפללים שעשה דרכו באישון לילה לתפילות ראש חודש בקבר יוסף הצדיק - נכח גם השחקן והזמר אביב אלוש, שניצל בנס מפיגוע הירי שאירע במקום על ידי מחבלים, שפתחו באש כלפי המתפללים ופצעו שני אזרחים. אלוש הרגיע את עוקביו ש"הכל בסדר"

אא

באוטובוס מתפללים שעשה דרכו באישון לילה לתפילות ראש חודש בקבר יוסף הצדיק - נכח גם השחקן והזמר אביב אלוש, שניצל בנס מפיגוע הירי שאירע במקום על ידי מחבלים, שפתחו באש כלפי המתפללים ופצעו שני אזרחים.

לאחר הפיגוע, פרסם אלוש ברשתות החברתיות סטורי מרגש במיוחד שמציג תמונה עתיקה של מתחם הקבר, ולצדו הכיתוב הבא: "שלא יספרו לכם סיפורים. ארץ ישראל השלמה".

בד בבד הרגיע אלוש לגבי מצבו וכתב ש'הכל בסדר', ובמקביל איחל רפואה שלימה לפצועים, והודה על הנס שאירע לו. "שתהיה רפואה שלמה לפצועים, וכמובן תודה לכל החיילים שעושים שם מלאכת קודש. קרוב היום שאנחנו נגיע לשם עם אופניים וקורקינטים, קרוב ממש", כתב והוסיף: "אהוב ליבי יוסף הצדיק בעל כתונת הפסים שזכותו תגן ותשמור על כל עם ישראל בכל מקום ומקום. שנגלה ונעלה את אהבת האחים שהייתה חסרה בינו לבין אחיו כדי שתסתלק מאתנו שנאת החינם ותהיה בתוכנו אהבת חינם ויראת שמים. תודה על הזכות להיות אצל יוסף היום ותודה על הזכות שנולדנו לתוך הסיפור הזה של עם ישראל... המשך הסיפור ממשיך ונכתב בימינו ועלינו המלאכה לגמור", סיכם. 

תגיות:קבריוסף הצדיקאביב אלושהצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה