חדשות בארץ

נתניהו: "יש גבול לגיחוך ולצביעות, בנט גונב קרדיט"

ראש הממשלה בנט שיבח את שרת האנרגיה אלהרר על מזכר ההבנות עליו חתמה במצרים שיאפשר ייצוא גז טבעי לאיחוד האירופי. ראש האופוזיציה נתניהו תקף: "יש גבול לגיחוך ולצביעות. יש מי שמנסה להציל את עצמו, עם גניבת קרדיט"

  • ט"ז סיון התשפ"ב
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה נפתלי בנט, וזאת לאחר שבנט שיבח את שרת האנרגיה קארין על מזכר ההבנות עליו חתמה במצרים שיאפשר ייצוא גז טבעי למדינות האיחוד האירופי.

"הופכים את ישראל לשחקנית מפתח בשוק האנרגיה העולמי", כתב בנט. "לראשונה בהיסטוריה, ישראל תשתף פעולה עם מצרים, ותייצא גז טבעי כחול לבן לאיחוד האירופי. ברכות לשרת האנרגיה קארין אלהרר ולכל העוסקים במלאכה, על הסכם היסטורי שמחזק משמעותית את כלכלת ישראל ויחסיה עם מדינות העולם".

נתניהו הגיב על הדברים בסרטון שפרסם ברשת: "חשבתי שיש גבול לגיחוך ויש גבול לצביעות, אבל טעיתי. בנט לקח היום קרדיט על כך שישראל סוף סוף מייצאת גז לאיחוד האירופי. הוא נתן את הקרדיט לשרת האנרגיה, קארין אלהרר מיש עתיד שבראשה עומד יאיר לפיד. אבל הנה לכם העובדות: עובדה ראשונה – ב-2020 כבר ייצאנו דרך מצרים גז לאיחוד האירופי".

"עובדה שנייה – יאיר לפיד ממפלגת יש עתיד, בתוכה קארין אלהרר, התחייבו לעצור את העבודות ב'לוויתן', ואכן זה מה שעשתה שרת האנרגיה עם כניסתה לתפקיד לפני שנה – היא עצרה את החיפושים הנוספים".

"עובדה שלישית – אלמלא ההתעקשות שלנו מול כל הקבוצה הזאת וגם מול רבים אחרים, שלי ושל יובל שטייניץ, שר האנרגיה בממשלתי – הגז היה נשאר במים. זה מה שהם רצו, שהגז יישאר מתחת למים".

"אז אנחנו הוצאנו את זה. הבאנו בערך 60 מיליארדים לקופת המדינה רק השנה, וזה מה שמציל את הכלכלה. אבל יש מי שמנסה להציל את עצמו, עם גניבת קרדיט ועם צביעות מגוחכת. לא יעזור לכם", תקף נתניהו.

"אבל מה שבאמת עצוב, זה שאחרי כל ההשקעה שלנו, כל המיליארדים האלה לא הולכים אליכם, אזרחי ישראל, הם הולכים ל'מס עבאס', לתנועה האסלאמית. בושה", סיכם ראש האופוזיציה.

תגיות:בנימין נתניהוגז טבעינפתלי בנטקארין אלהררהאיחוד האירופי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה