חדשות בארץ

סער ולפיד נוקמים בנתניהו: מקדמים את חוק הנאשם בחקיקת בזק

שר החוץ ושר המשפטים מקדמים את "חוק הנאשם", על מנת למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה

  • ט"ו סיון התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

שר החוץ יאיר לפיד ושר המשפטים גדעון סער נוקמים בנתניהו: השניים מבקשים מראש הממשלה נפתלי בנט להסיר את הווטו על ''חוק הנאשם'', שימנע מנתניהו להרכיב ממשלה.

גורם בכיר בקואליציה צוטט בערוץ 7 באמרו כי חוק הנאשם יכול לעבור תוך שבוע בחקיקת בזק. גם  אם איילת שקד תתנגד, החוק יעבור עם אצבעותיהם של חברי הרשימה המשותפת.

את קידום החוק מקדמים לפיד, סער וחבר הכנסת אלי אבידר, שמעוניינים להביא את החוק להצבעה בקריאה ראשונה ביום שני הקרוב. לאחר שהחוק יעבור, הוא יגיע להמשך חקיקה בוועדת הכנסת, לאחר שיודח יו"ר הועדה המכהן, ח"כ ניר אורבך.

בתוך כך, שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ (הליכוד) תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט. "אחרי שראיתי את ההופעה של בנט בכנסת, שפתח אותה בחיבוק לאיש האחים המוסלמים מנסור עבאס – אחרי ששמעתי את זה אני הרבה יותר מודאג. ראיתי שהוא באמת תלוש. האיש מנותק. הוא מדקלם דברים ובטוח שהם נכונים", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

"בנט צועד בלוויה הפוליטית של עצמו ולא מבין את זה", הוסיף כץ. "השותפים שלו מסתכלים עליו בחמלה, הוא ננטש על ידי הציבור, הכנסת, השותפים, המפלגה שלו, אנשי הלשכה. הדבר הזה לא הולך וחייבים לסיים את זה כמה שיותר מוקדם".

"אם הייתי מעז להביא לציבור החרדי מאות מיליונים לבתי חולים בלי מבחני תמיכה, המשפטנים היו עוצרים את זה. כאן הכל מותר", תקף כץ. "איפה המשפטנים, איפה התקשורת? בנט מבין שיש לו רוח גבית מכל התקשורת שיש לה מטרה ברורה למנוע מאיתנו לחזור".

תגיות:בנימין נתניהויאיר לפידגדעון סער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה