מעניין

גרו באותה עיר במשך 45 שנה - ולא ידעו שהן אחיות ביולוגיות

הן הופרדו בעודן תינוקות אך עברו מסלול חיים זהה ממש, בלי לדעת זו על קיומה שלו זו. לאחרונה נפגשו שתי האחיות בטיימינג מדהים, לפחות לאחת מהן

אא

זה למעלה מ-30 שנה ששתי אחיות ביולוגיות בנות אותו אב - התגוררו באותה עיר, וכלל לא ידעו זו על קיומה של זו, עד לאחרונה. 

מישל דוגן וטריש מורגן, שתיהן תאומות שהופרדו מנסיבות מצערות לפני 51 שנה. כשהם נפגשו בפעם הראשונה, הקשר ביניהן היה מיידי. "לפני שלוש שנים החלטתי ללכת ולחקור את השורשים שלי, ונרשמתי לאתר שמחפש קרובים ביולוגיים", משחזרת מישל. לדבריה, זמן קצר לאחר מכן היא קיבלה הודעה מפתיעה מטריש, שטענה שהן די דומות זו לזו, וניתן להבחין בכך שהן אחיות. 

השתיים נפגשו לכוס קפה, ומאז לא נפרדו. 

"זה היה כמו להסתכל על רוח רפאים", הן צוחקות. לשתיהן עיניים כחולות ושיער זהה. "לא יכולתי להפסיק לבהות בה. כאילו, את בהחלט אחותי. בטוח ב-אלף אחוז", צוחקת טריש. 

מדהים לציין כי גם בשיחתן עלו עוד ועוד פרטים שמזכירים דמיון בלתי יתואר במסלול החיים שעברו, למרות שהופרדו כתינוקות. "שתינו למדנו באותו בית ספר, ושתינו עשינו קורס נדל"ן - עם אהבה מטורפת למקצוע. אני עובדת בתעשיית הנדל"ן כבר 25 שנה, וטריש גם נרשמה לבית ספר לנדל"ן, אך עוד לא קיבלה את ההסמכה שלה". 

רגע מכונן במיוחד שאירע בחייה של מישל זמן קצר לפני הפגישה עם אחותה הביולוגית, נרשם כעת בתודעה שלה לנצח. "הייתי בתקופה כל כך עמוסה, וכל כך עסוקה, שאני זוכרת שאמרתי למישהו בעבודה שלי ש'אני צריכה עוד אני'. הייתי צריכה עוד מישהו שממש אוהב לעבוד ולשרת לקוחות ולא נמצא בתחום הנדל"ן רק בשביל המשכורת. והנה היא. לא ידעתי מה אמרתי, אבל אחותי נכנסה לחיים שלי בדיוק בטיימינג הנכון, והיא בדיוק 'עוד אני'", היא מסכמת. 

תגיות:אחיותאיחוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה