סלבס בהתחזקות

"מודה אני לפניך, שהחזרת נשימתי לחיים": הפוסטים החמים של מורן אטיאס

"שבת שלום מדינה יקרה שלי. שנהיה לאור": הפעם במדורנו: הפוסטים החמים ביותר של השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס, מהרשתות החברתיות

אא

 

***

שלוש אמהות.

אני מרגישה שאלוהים זיכה אותי בשלוש אמהות. סבתא עזיזה שהאמא של אמא שלי, שכל פעם שאני מבקשת שתברך אותי היא מברכת אותי וכל בנות ישראל. מה שמלמד אותי שלבקש טוב צריך לבקש טוב לכולם, כי יהיה טוב רק כשלכולם טוב. זאת סבתא שלי.

בנוסף יש לי אמא נוספת, דבורה. שהיא הדודה מאמריקה עם הלב הכי גדול וסטייל יחודי שמזהים בכל לוק, בכל בית שעיצבה או תבשיל שהמציאה. דודה שתמיד שאנחנו יחד שואלים אם היא אמא שלי והאמת שהיא כן.

ואחרונה חביבה אמא שלי שהחזיקה אותי וילדה אותי וחיה ונושמת אותי מיום היוולדי. שדואגת אם יש לי מספיק ארגזים למעבר (אמא!!!) אמא שאני כל פעם שואלת איך את אוהבת אותי כל כך…

אמא עם תשובה של אמא כשתהיי אמא תביני. אבל אני כבר מבינה אמא.. השבוע הרב הסביר מה זאת אהבה- שזה חיבור, הרצון להיות אחד. וכך זה מרגיש איתך.

שבת שלום לכל הנשים שאוהבות כמו אמא.. שדואגות ומתחשבות. העולם טוב יותר בזכותיכן. ואלוהים בירכת אותי אני משתדלת.

כל יום הוא יום האישה. ובשבת הגברים מקבלים תזכורת - אשת חיל מי ימצא….

 

***

 

***

 

 

***

 

***

העבודה שלי כשחקנית דורשת ממני לבנות דמות, להבין אותה, לשאול שאלות, ואני עושה זאת שנים רבות בטוטליות. לפעמים מדובר בחודשים של יומנים עמוסים בשאלות… החלטתי שעכשיו הדמות שאני עובדת עליה היא אני, ומזה חודש יצאתי למסע של המון שאלות: מה נוח לי, מה פחות. מה מוסיף, מה לוקח ממני כוחות. מה עושה לי טוב בנשמה, מי עושה לי טוב..

גבולות והגדרות. כמה שזה חשוב שזה יהיה קודם ברור אצלי. גם אם אני תמיד אהבתי כאוס בכדי ליצור ולחיות, היום אני צריכה לראות טוב טוב את השמיים בכדי לזקק את עצמי… זה תהליך שקורה לא ביום. משנים הרגלים לא בריאים. המסע הוא שיעורים יומיים, וברור שאמשיך לעשות טעויות אבל היום אקבל אותן כהזדמנויות לגדול. ועכשיו עם הרגליים בקרקע אני מרגישה שאני יכולה לעוף גבוה יותר.

***

***

 

***

 

***

 

***

***

תגיות:שחקניתפוסטיםמורן אטיאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה