חדשות בארץ

נתניהו תוקף את הממשלה: "מוכנים להקריב כל דבר כדי למנוע את שקיעתם למצולות"

ראשי האופוזיציה הבהירו כי יתנגדו נחרצות לכל חוק של הקואליציה. לקראת ההצבעה מחר הוחלט לתת חופש הצבעה לחברי האופוזיציה

  • א' סיון התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

ראשי מפלגות הימין שבאופוזיציה החליטו אמש כי יתנגדו באופן גורף לכל חוק של הקואליציה. היום (שלישי) הוחלט כי בנוגע לחוק של ח"כ מיכל שיר מתקווה חדשה יינתן חופש הצבעה באופוזיציה. מדובר בחוק המכיר באחים שכולים, שנועד להביך את הליכוד שכן ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הוא אח שכול בעצמו.

באופוזיציה טענו בתגובה כי הכוונה ב"התנגדות הגורפת" הייתה לחוקים ממשלתיים, ולא לכל הצעת חוק פרטית שעולה. ראשי האופוזיציה החליטו כי על מנת להפיל את הממשלה יש להתנגד בכל הכוח לכל הצעת חוק. המשמעות: אי קיזוזים ונוכחות מלאה של חברי האופוזיציה, מה שיאלץ את הקואליציה להישען בהצבעות על הרשימה המשותפת.

נתניהו תקף אמש את ממשלת בנט-לפיד: "זו ממשלה שטובעת במצולות ועושה הכל אבל הכל כדי להציל את עצמה. אפשר לדמות לסחרחורת, הם נופלים ונאחזים בכל דבר – קופת המדינה, שטחי המדינה, ביטחון המדינה ומעמדה הבינלאומי.

"הם מוכנים להקריב כל דבר כדי למנוע את שקיעתם למצולות. בינתיים אזרחי ישראל משלמים מחיר עצום. נפתלי בנט אמר בזמנו שממשלה שנשענת על תומכי טרור היא ממשלה מסוכנת לחיילי ישראל ולאזרחי ישראל. לא ניפול למלכודת של הממשלה, נפיל אותה בזמן הקרוב", סיים נתניהו את דבריו.

תגיות:אופוזיציהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה