חדשות בארץ

בנט הגיע לניחום אבלים בבית משפחת רז והותקף: "אתה בן אדם של מילים. אפס מעשים"

"אתה אשם כמו המחבל", הטיחו בניו של לוחם ימ"מ נעם רז הי"ד בראש הממשלה. "לא חשבנו שתבוא"

  • י"ז אייר התשפ"ב
(צילום: POOL)(צילום: POOL)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט ערך הבוקר (רביעי) ניחום אבלים בביתו של לוחם ימ"מ נעם רז הי"ד, שנפל ביום שישי האחרון במהלך פעילות מבצעית בג'נין.

זו הפעם הראשונה שבה בנט מגיע לבקר משפחה שכולה מאז כניסתו לתפקיד ראש הממשלה לפני כמעט שנה. כזכור, בשבועות האחרונים נרשמה ביקורת רבה על כך שבנט לא הגיע לנחם את משפחות הנרצחים בגל פיגועי הטרור שנרשם ברחבי הארץ.

פרשן חדשות 12, עמית סגל, מדווח שבמהלך הביקור הטיחו בני המשפחה השכולה בבנט מילים קשות ביותר.

בנו הבכור של רז אמר לראש הממשלה: "אני לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן".

אפרת האלמנה אמרה לבנט: "הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם". בנט השיב לה: "אנחנו פועלים, כוחות הביטחון". האלמנה לא קיבלה את תשובתו: "עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?", שאלה והוסיפה: "כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים. תיזכר מי אתה. מה אתה. למה אתה. הרם קרן ישראל עמך".

עוד אמרה האלמנה: "יש לך עוד זמן לשנות. כל יום שאתה בכיסא הזה אתה יכול לשנות. כשאתה לא נאמן למהות שלשמה נבחרת אתה לא תהיה כאן".

איתם, בנו של נועם, אמר לראש הממשלה: "אתה בן אדם רק של מילים. אפס מעשים. אתה והממשלה הורסים כל מה שהלוחמים בשטח עושים. זה ביזיון".

אחות של נועם אמרה: "גאווה יהודית חסרה לנו ביום יום. אני לא יכולה לנסוע ולהניף דגל עצמאות. אני מפחדת לנסוע ולחזור אבל אני עושה את זה. אין פה גאווה יהודית. פעם ראש הממשלה היה גאווה. עצוב. אני מכבדת אותך. אבל אני לא מרגישה את זה כלפיך. האמת לא חשבתי שתבוא".

בנט, שהיה אמור להגיע ליישוב בשעה תשע, הקדים את הגעתו בשעה, ככל הנראה בעקבות הפגנות שהתארגנו כנגדו במקום. לאור הגעתו המוקדמת, החלה להתארגן מחוץ לבית משפחת רז האבלה הפגנה נגד ראש הממשלה עם דגלי ישראל. המפגינים החלו להתאסף במהירות למשמע ההגעה המוקדמת.

תגיות:נפתלי בנטניחום אבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה