חדשות בארץ

אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד: "בנט, תתפטר עוד היום"

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד, קראה לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר מתפקידו: "הכיסא שלך לא חשוב. תחזור בתשובה, תעשה לעילוי נשמת הנפטרים, תן להם את טיפת הכבוד האחרונה שמגיעה להם"

  • ז' אייר התשפ"ב
בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד, מסרה היום (ראשון) הצהרה לכלי התקשורת במהלכה קראה לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר מתפקידו.

"אני רוצה להודות לעם ישראל על החיבוק הענק והאוהב. גם אני וגם אני הילדים שלי מרגישים את זה", פתחה חבקוק. "בעלי יונתן הי"ד היה איש של חסד, איש של אמת, איש שנלחם בשביל האחר – אדם שלא ראה מגזרים, לא ראה צבעים ולא ראה עדות. הוא ראה את הנשמה של האדם. כולם קיבלו ממנו חיוך וחיבוק".

"הוא יכל להציל את עצמו. הוא יכל לברוח, אבל זה לא מתאים לו. הילד שלי בן ה-6 אמר לי: אבא ראה שני אנשים עם ברזל, מקל עם ברזל. אבא הלך אליהם, הוא התנגח בהם, נלחם איתם דקות ארוכות. בזמן שהוא נלחם איתם – מאות ילדים ברחו מהאזור, מאות הלוויות נחסכו. הוא נתן את עצמו ברגעים האחרונים, העיקר להציל את הילדים".

"זו גזירת שמיים", הוסיפה חבקוק. "אני מבקשת מעם ישראל: תעשו רעש, תזעזעו את העולמות. די לדם, די ליתומים ולאלמנות. אני אצטרך לגדל חמישה יתומים לבד. תפסיקו לשבת עם הרוצחים האלה. מספיק. הילד שלי בן ה-6 צריך לדקלם קדיש. די, מספיק".

בפנותה לראש הממשלה, זעקה האלמנה: "בנט, תתפטר עוד היום. אתה יכול לתקן, אתה יכול לחזור בתשובה. אתה יכול, תמיד אפשר לתקן. אם לא תתקן – הדם של הבעל שלי יהיה על הידיים שלך. אם תמשיך לשבת עם הרוצחים באותו שולחן – אין לך מחילה ואין לך סליחה. תוכיח שאתה יהודי, למען הילד שלי בן ה-6 שראה את אבא שלו נרצח".

"עכשיו המחבלים ישבו בבית מלון שישה כוכבים בזמן שהילדים שלי בוכים 'איפה אבא'. מספיק עם הפיקניק הזה. עם ישראל, אל תשתקו. תפסיקו עם הכבוד שלכם, תפסיקו לשבת בכסאות שלכם. הכיסא שלך, בנט, לא חשוב. הילדים שלך לא יושבים שבעה, הילדים שלי יושבים שבעה. תחזור בתשובה, תעשה לעילוי נשמת הנפטרים, תן להם את טיפת הכבוד האחרונה שמגיעה להם. תנתקו להם את המים והחשמל, שיבינו שהם לא ינצחו אותנו בשום פנים ואופן. כאלמנה לחמישה יתומים אני מבקשת ממך – תפנה את הכיסא, תעשה מעשה טוב".

תגיות:אלעדפיגועיונתן חבקוק הי"דלימור חבקוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה