חדשות בארץ

בת 77 נגסה במגנום וגילתה בו אום ממתכת. בתה: "היה כאן נס שלא קרה לה כלום"

על רקע הריקול בשטראוס-עלית - סיפור חדש עולה כעת לכותרות, לאחר שדיירת בדיור מוגן בגני תקווה, מצאה אום ממתכת בגלידת המגנום שלה

אא

על רקע הריקול בשטראוס-עלית - סיפור חדש עולה כעת לכותרות, לאחר שדיירת בדיור מוגן בגני תקווה, מצאה אום ממתכת בגלידת המגנום שלה. 

בראיון לאולפן וויינט סיפרה בתה, אביבית שכטר, כי אמה "הייתה בשוק, כי מגנום זה הפינוק שלה בשעת לילה. היא ראתה בליטה קטנה וחשבה שזה עודף שוקולד, אבל אז היא הרגישה שמשהו קר נדבק לה לשפתיים. היא הבינה מה זה והייתה בשוק. היה כאן נס שלא קרה כלום מעבר להלם".

לדברי שכטר, אמה בת ה-77 חכתה לה שתחזור מחו"ל, כדי שתפנה ליצרן לבקשת פיצוי - אך כשעשתה זאת, נתקלה ב'חוסר טיפול' לטענתה. "כל הזמן אמרו לי זה בטיפול, בלי לתת שום מידע. המתנתי בסבלנות, נתתי להם הזדמנות לבדוק ולחזור אליי עם תשובות, אבל לא חזרו אליי עם כלום". עוד סיפרה כי איש לא התקשר לאמה לשאול ולהתעניין במקרה, ואף מתחה ביקורת על ההתנהלות. "היא לא מקובלת עליי", אמרה. 

תגובת חברת יוניליוור, שאחראית על גלידות שטראוס: "כל מוצרי החברה נבדקים לפני יציאתם מהמפעל באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כדי למנוע מקרים כמו זה. נציין כי לא נתקלנו עד היום במקרה דומה לזה שתיארה המתלוננת. כמשנה זהירות, ביצענו סימולציה באמצעות אותו העצם שמסרה לנו המתלוננת, כדי לוודא שמערכות הבקרה מזהות אותו ומתריעות עליו, והוא אכן זוהה בסימולציה ואותר בכל פעם".

תגיות:מחדלמתכתמגנום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה