חדשות בארץ

בן 10 נדבק בסלמונלה ואושפז בבית החולים

ילד בן 10 אושפז בבית החולים העמק, לאחר שסבל משלשולים והקאות עד להתייבשות קשה. בדיקות מעבדה אישרו: הילד נדבק בחיידק הסלמונלה

  • כ"ו ניסן התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ילד בן 10 נדבק בסלמונלה: אל בית החולים הענק הגיע ילד בן 10 שסבל משלשולים והקאות עד להתייבשות קשה. בדיקות מעבדה הוכיחו כי מדובר בחיידק הסלמונלה. נערכות בדיקות על מנת להבין מה מקור ההדבקה.

ד"ר גור זמיר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים הענק מסר כי "הילד סובל מהתייבשות קשה והפרעה של מלחים. הוא מקבל טיפול אנטיביוטי, נוזלים ומלחים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומצבו מוגדר כעת יציב".

בימים האחרונים מתבצע ריקול ענק של עשרות מוצרי שוקולד של חברת שטראוס ישראל, לאחר שהתגלה חיידק הסלמונלה בקו הייצור ובמוצרי שוקולד מוגמרים.

מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור, הודיע כי כל לקוח שרכש את המוצרים שהורדו מהמדפים – יזכה בפיצול כפול. "ביממה האחרונה אנו נמצאים בדיאלוג אתכם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם", אמר. "אני מקשיב לכם ומודע לעוגמת הנפש, ואני מבקש לעדכן שלצד כל הפעילות שאנחנו עושים בימים האחרונים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנו אלינו יקבלו פיצוי כפול עבור מוצרי השוקולד של עלית שנרכשו".

עוד ציין המנכ"ל: "אני לא יודע מתי נחזור לפעילות במפעלים. כרגע כל הייצור הופסק. זה בהחלט תהליך לא פשוט. אני יכול להבין אם יש אנשים שמאוכזבים מאיתנו, כועסים עלינו, אני רוצה להתנצל בהזדמנות הזאת".

צרכנים שרכשו מוצרים שחשודים כנגועים בסלמונלה מתבקשים לפנות לשירות הלקוחות של שטראוס בטלפון 6860*, לספק להם את הברקוד ואת תאריכי התפוגה ולקבל מהחברה שוברי זיכוי, בשווי כפול מערך המוצרים שנרכשו. ניתן גם להחזיר את המוצרים ישירות לרשתות ולקבל פיצוי כפול.

תגיות:סלמונלהעליתשטראוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה