חדשות בארץ

יריב לוין: "הדלת פתוחה לחברי תקווה חדשה - נקבל אותם בזרועות פתוחות"

יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין, קרא לחברי מפלגת תקווה חדשה להצטרף לחברת הכנסת עידית סילמן ולפרוש מהקואליציה: "הם לא אויבים, אלו אנשים שאנחנו מכירים אותם שנים"

לוין (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)לוין (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, חבר הכנסת יריב לוין, התייחס הערב (רביעי) לדרמה הפוליטית בעקבות פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה. בריאיון לגלי ישראל קרא לוין לחברי מפלגת תקווה חדשה להצטרף לסילמן ולהביא להפלתה של ממשלת בנט.

"אין פה יותר משתי אפשרויות", הבהיר לוין, "או הקמת ממשלה בראשות נתניהו - או בחירות. חברי תקווה חדשה צריכים לשאול את עצמם האם נכון להמשיך בהחרמה של נתניהו. אנחנו נקבל אותם בזרועות פתוחות".

"הדלת פתוחה, ואני אומר בצורה הכי ברורה ולא רומז: אנחנו מדברים איתם. אני מאמין שנצליח להגיע לתוצאה הטובה ביותר", הוסיף לוין. "אם הם יתעקשו לא לשבת עם נתניהו - הם כנראה יגררו את ישראל לבחירות נוספות. אני מנסה כל מיני אפשרויות, הם לא אויבים, אלו אנשים שאנחנו מכירים אותם שנים".

מוקדם יותר בירך ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על פרישתה של סילמן מהקואליציה. בנאום שנשא במהלך דיון חירום בכנסת שיזמה האופוזיציה בעקבות הפיגועים האחרונים, אמר נתניהו: "כולנו מקבלים אותה בחיבוק חם ובזרועות פתוחות. עידית שבה הביתה - לימין האמיתי, למחנה הלאומי".

"יש היום בישראל ממשלה חלשה ורופסת, ימיה ספורים", הצהיר נתניהו. "אני קורא מכאן לחברות וחברים נוספים בקואליציה שליבם במקום הנכון: אנחנו מחכים לכם. נקבל אתכם בכבוד ובהערכה. אתם יכולים לקנות את עולמכם בהחלטה אחת שתציל את מדינת ישראל מממשלת החולשה. קבלו את ההחלטה הנכונה הזאת עוד היום. הצטרפו לעידית, הצטרפו אלינו - חזרו הביתה, ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה שתדאג לכל אזרחי ישראל - יהודים וערבים, דתיים וחילונים, חרדים ומסורתיים. כולם בלי יוצא מן הכלל".

"נקים ממשלה שתנצח את הטרור, תבלום את הגרעין האיראני, תוריד את המיסים שהממשלה הזאת העלתה, תילחם בפשיעה ובאלימות ביישובים הערביים, ותדאג לשלב את כל אזרחי ישראל בסיפור ההצלחה הישראלי".

"אני אומר לממשלת החולשה והרפיסות: לכו הביתה. ואני קורא כאן לחברות וחברים שעדיין יושבים בקואליציה הזאת: חזרו הביתה. הצטרפו אלינו ויחד נחזיר את ישראל למסלול של הצלחה, שגשוג, ביטחון ושלום", חתם נתניהו את דבריו.

תגיות:יריב לויןתקווה חדשההליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה