סגולות

זרע של קיימא: אלו הסגולות להיפקד

אלו סגולות קיימות כדי להיפקד בילדים? הרב עמנואל מזרחי עם מספר סגולות חשובות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זוגות רבים ביקשו סגולות לזרע של קיימא, וב"ה זכו להתבשר בבשורות טובות. היות שהאפשרויות הן רבות, נפנה במאמר זה לכיוון אחד. חז"ל במסכת תענית (דף ב ע"א) דורשים: ג' מפתחות בידו של הקב"ה, ואחד מהם מפתח של חיה (יולדת), שנאמר "ויזכור אלוקים את רחל...". כתבו התוספות, שמפתח זה לא נמסר לשליח להיות ממונה עליו, אלא רק בידו של בורא עולם. לכן חז"ל הקדושים גילו בתלמוד מספר סגולות ודרכים לזכות לכך.

במסכת ברכות (דף ה ע"ב) נאמר: "כל המשים מיטתו בין צפון לדרום הויין ליה בנים זכרים, שנאמר: 'וצפונך תמלא בטנם ישבעו בנים'". הכוונה היא שראש המיטה יהיה לכיוון צפון, והרגליים לדרום. אמנם יש דעות נוספות לגבי צורת ההעמדה של המיטות, אך לשם הסגולה מומלץ להעמידן כך. על דרך זו המליץ הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, וכן סיפר שאמר לו מרן החזון איש זצ"ל להעמיד המיטות בצורה זו. בנוסף לכך, בני זוג החפצים להיפקד בזרע בר קיימא - חשובה מאוד התפילה לכך בכל יום, לאחר התפילה, בלא הפסק של דיבור. כגון שאם האישה מברכת ברכות השחר בלבד בבוקר, ותפילת מנחה בצהריים, מומלץ שתבקש מיד אחר תפילת המנחה, והבעל לפני הורדת התפילין בבוקר, כאשר עדיין האור המקיף של קדושת התפילין עליו.

סגולה נוספת: יאמרו "ניצבת בת עדאל" 17 פעמים. ניצבת היא אמו של דוד המלך, ושם זה הוא שם מלאך, שכאשר שמוזכר י"ז פעמים פותח את תפילת האדם, כמובא בספר הקדוש פחד יצחק, וכן מר' חיים פלאג'י ומקובלים נוספים.

לאחר מכן יאמרו מילה במילה מזמור ק"ב בתהילים, שהוא מזמור מיוחד ומסוגל ביותר לזרע בר קיימא, כמובא בשימוש תהילים לרב האי גאון, ויכוונו היטב בפרט בפסוק א', ובפסוק י"ח. ולאחר מכן יאמרו "ריבונו של עולם, תזכני מאוצר מתנת חינם להיפקד במהרה בזרע בר קיימא".

האישה, מלבד הבקשה לאחר התפילה, תאמר מזמור זה ובקשה זו גם לאחר הדלקת נרות שבת. ומומלץ מאוד שתדליק בשמן זית, ועל כך נאריך בלי נדר בפעם אחרת.

כדאי להתחייב כבר מעכשיו בביטוי שפתיים, ולומר "בלי נדר אתן 104 ₪ לצדקה, ואומר נשמת כל חי אחר שאזכה לילדים".

ונאחל למבקשים שתזכו במהרה לשמחתכם.

בשבוע הבא בעז"ה - סגולות מיוחדות לבחור המבקש להתחתן.

תגיות:סגולותזרע של קיימא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה