חדשות בארץ

ברוך בן יגאל: "שר התורה אמר לי שעמית נמצא קרוב לכיסא המלכות"

אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד מספר על המפגש שהיה לו עם הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל: "נוח על משכבך, שר התורה שלנו"

  • ט"ז אדר ב' התשפ"ב
ברוך בן יגאל בבית הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בן יגאל)ברוך בן יגאל בבית הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בן יגאל)
אא

רבים משתפים ברשת על הרגעים בחיים בהם פגשו את מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, ושאבו עידוד מדבריו. אחד מהם הוא ברוך בן יגאל, אביו של סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד, לוחם סיירת גולני שנהרג לפני כשנתיים במהלך פעילות מבצעית לאחר שמחבל השליך אבן מגג בניין על ראשו. בן יגאל פרסם הערב (מוצאי שבת) פוסט, ובו סיפר על פגישה שהייתה לו עם הגר"ח זצוק"ל.

בפוסט כתב בן יגאל: "הצטערתי לשמוע שהלך לעולמו גדול הדור, הרב שמריהו יוסף חיים קנייבסקי. הרב קיבל אותי ואת הרב מאיר בלוך לפגישה אישית בחדרו ואמר לי בקול בוכה כשהוא מלטף לי את הפנים, נוגע בדיסקית של עמית, וכך אמר 'הבן שלך גיבור ישראל, נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות. לידו נמצאים רבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא'".

דבריו המרגשים של הרב נגעו כמובן ללבו של האב השכול. בצאתו ממעונו של הרב, הוא עצר בדרך לתדלק את רכבו בתחנת דלק. לפתע פגשה אותו אישה צעירה, שסיפרה לו שחלמה על בנו עמית.

"שאלתי אותה: מה חלמת?", כתב בן יגאל, "והיא ענתה 'שעמית נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות ורבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא ביחד איתו'. הייתי בהלם מוחלט. מה שנאמר לי על ידי הרב קנייבסקי, מילה במילה אמרה הגברת הצעירה. נוח על משכבך, שר התורה שלנו".

תגיות:הרב חיים קנייבסקיעמית בן יגאלברוך בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה