חדשות בעולם

צלם פוקס ניוז נהרג באוקראינה

צלם של רשת החדשות האמריקאית נהרג סמוך לקייב, עיתונאי ששהה יחד איתו נפצע ואושפז. זהו העיתונאי השני שנהרג בימים האחרונים באזורי הלחימה באוקראינה

  • י"ב אדר ב' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עיתונאי שני הרוג על אדמת אוקראינה: צלם רשת "פוקס ניוז", פייר זכרווסקי, נהרג סמוך לקייב - כך על פי הודעה שמסרה היום (שלישי) רשת החדשות בה עבד. הצלם נהרג כאשר שהה ברכב שהותקף סמוך להורנקה, ליד קייב. עיתונאי נוסף ששהה עם הצלם ברכב, הכתב בנג'מין הול, נפצע ואושפז.

מנכ"לית רשת "פוקס ניוז", סוזן סקוט, כתבה: "בעצב גדול ובלב כבד אנחנו מודיעים שפייר, הצלם האהוב שלנו, נהרג. הוא ובנג'מין הול אספו מידע, כאשר הרכב שלהם ספג אש. הוא היה צלם באזורי מלחמה, שסיקר כמעט כל אירוע עבורנו, מעיראק לאפגניסטן ולסוריה. התשוקה והכישרון שלו היו חסרי תקדים".

הול, העיתונאי הנוסף, נפצע ככל הנראה מפגיעת רסיסים והועבר לבית חולים מקומי. סקוט הודתה כי "יש לנו רמה מינימלית של פרטים כרגע, אבל בנג'מין מאושפז והצוותים שלנו בשטח פועלים לאסוף מידע נוסף בעוד המצב מתפתח במהירות. חשבו עליו בתפילותיכם".

היא הוסיפה: "הבטיחות של העיתונאים שלנו באוקראינה ובאזורים שמסביב היא בראש סדר העדיפויות שלנו. זו תזכורת לכל העיתונאים שמסכנים את חייהם בקו החזית בכל יום כדי להביא את הסיפורים משדה הקרב".

כזכור, זכרווסקי הוא העיתונאי האמריקני השני שנהרג על אדמת אוקראינה. בתחילת השבוע דווח על מותו של העיתונאי ברנט רנו, שנהרג כתוצאה מאש של כוחות רוסיים, בשעה שחצה גשר באזור אירפין שבפרברי קייב.

תגיות:רוסיהאוקראינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה