חדשות יהדות

נס ’ונהפוך הוא’: שליח חב"ד קיבל על עצמו קבלה ברוחניות, והמום בלבה של בתו - נעלם

שליח חב"ד הרב אליהו גוטמן משתף בנס המדהים שאירע לו לפני כשבוע, בעת לידת בתו הרביעית 

אא

פוסט שפרסם הרב אליהו גוטמן, שליח חב"ד מכפר חב"ד - מרגש את הרשת. 

בפוסט מתאר הרב גוטמן את הנס שאירע לו ולמשפחתו בשבוע שעבר, ימים ספורים לאחר לידת בתו אותה כינה בשם 'נס הפורים הפרטי שלהם'. "הכול התחיל לפני תשעה חודשים, כאשר התבשרנו על היריון רביעי", הוא כותב. "לאחר בדיקה שגרתית, נאמר לנו בזהירות שנמצאו שני ממצאים שיכולים להעיד על מחלות שונות".

הם נשלחו למספר בדיקות כולל בדיקת אקו לב - בה התגלה מום נדיר מאוד בלב, שלאחריה גם החלה תקופה קשה ומאתגרת עבורם מבחינה אמונית. "כשהגענו לייעוץ הגנטי, נשלחנו לבצע בדיקת מי שפיר, אך מכיוון שבכל מקרה אמרנו שלא נעשה הפלה לתינוק, סירבנו וזאת מתוך ביטחון בה’ שהכל יתהפך לטובה", הוא כותב בפוסט שלו.

באחת הבדיקות אצל רופא מומחה, הרופא שאל אותם אם יש להם דרכון אמריקני, היות ובבוסטון קיים מרכז רפואי שנחשב לטוב בעולם בתחומו, ושם מבצעים ניתוח שיכול להציל את לבה של התינוקת הקטנה שלהם. "ככל שהבדיקות מתאמתות, אנחנו נכנסים לסחרור שלא יודעים איך ייגמר. מצד שני, מנסים לשמור על יציבות וביטחון בה’ ללא התפעלות מתחזיות הרופאים. כשהגענו ליום הלידה, שלחתי חבר שנמצא בניו יורק שייכנס לאוהל הקדוש של הרבי מליובאוויטש לבקש ברכה – והבטחנו שבעזרת השם אם התינוקת תינצל, אנחנו בלי נדר נפעל ונגביר את עבודת השליחות שלנו בצה”ל".

אשתו הוכנסה לחדר הלידה, ורופאה מומחית הגיעה לעדכן ולהרגיע אותם שבשעת הלידה יהיו שישה אנשי צוות שיעזרו. "הם לא ידעו אם היא תנשום בכוחות עצמה, ורצו להיות בטוחים".

התינוקת הגיחה לעולם בשעה טובה, ונלקחה מיד לפגייה כשהיא מחוברת למכשירים וחוטים. "הפרופסור מסביר לי בקור רוח מהי התוכנית הרפואית אחרי הניתוח, ואז בשעה 13:45, אחרי קרוב לשעה של בדיקות על ידי קרדיולוגית, אני רואה שהיא בהלם וקוראת בדחיפות לעוד קרדיולוגית, לבדוק את התינוקת".

שתי הרופאות לא מבינות מה קורה, ונראות בהלם גמור.

הן מזעיקות לחדר קרדיולוג בכיר, ובתום דיון ארוך ביניהם, אחת הרופאות ניגשת לרב גוטמן ואומרת לו "בהלם ובהתרגשות" לדבריו: "אני מצטערת, אבל אני לא מוצאת שום מום בבת שלכם. התינוקת בריאה ושלימה. קפצנו מיד המומים ונרגשים להודות על נס הפורים האדיר האישי שהתרחש עמנו. ראינו את אלוקים מול העיניים! רעד אמיתי חלף בנו ולא נותרו לנו המילים לתאר זאת.

"עכשיו אנחנו משתפים את הנס האדיר כפי שהבטחנו לה’, ומבקשים לשתף את הסיפור בכל מקום", מסכם הרב גוטמן. "בביטחון ובשמחה יהיה לכל עם ישראל ישועה פרטית וגאולה שלימה בקרוב אמן".

תגיות:מדהיםחב"דנסרפואי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה