בריאות ותזונה

מיליוני צפיות: החלמתם מקורונה והשיעול לא עובר? רופא מציע תרופה טבעית מדהימה

החלמתם מקורונה והשיעול הטורדני ממשיך? רופא אמריקני ממליץ על משקה טבעי שמחזק את המערכת החיסונית ומנקה את הריאות אחרי הקורונה

אא

אין ספק שלחלות בקורונה זה לא הדבר הכי קל שיש. 

מי שקיבל אותה ידע לומר שההחלמה ממנה לא פשוטה, ומלווה לא פעם בסימפטומים שנמשכים לעתים גם חודשים ספורים לאחר שהנגיף כבר לא נמצא בגוף. שיעול, חולשה כללית, קוצר נשימה, כאבים ואפילו נתק מנטלי רגעי - הן תופעות שחולי קורונה רבים שהחלימו, ממשיכים לדווח עליהן. 

אם נרצה לדייק ממש במספרים, הרי שמדובר ב43% שחוו קוצר נשימה גם לאחר ההחלמה, 16% שחוו שיעול מתמשך לאורך כמה שבועות ו-10% שחוו שיעול מתמשך קשה שנמשך לא פחות מארבעה (!) חודשים. 

התופעות הטורדניות הללו מכונות בעגה הרפואית 'סינדרום פוסט קורונה', ואנשים רבים שחווים אותו - מתחילים לצרוך תרופות סבתא כאורח קבע, כדי להתגבר על התופעה המציקה של השיעול המתמשך, שדומה במעט לשיעול שאנחנו מכירים מהשפעת, אך לא בהכל. למעשה, שיעול מתמשך לאחר הקורונה מתבטא בתחושת חנק וקוצר נשימה שמקורו בריאות פגועות, ולכן הוא הרבה יותר קשה מאשר השיעול ה'רגיל'. 

"לפיכך, אני בהחלט מציע לכם להיעזר ברפואה הטבעית ובתרופות 'סבתא'", אומר רופא אמריקני בשם ד"ר אלן מנדל (באנגלית: Alan Mandell), שאף ממליץ על משקה שהוא בעצמו צורך מדי יום, על מנת לחזק את המערכת החיסונית.

"התרופה הזו תעזור לכם ותביא אל חייכם שינוי גדול", מבטיח ד"ר אלן. "היא תפתח את הריאות שלכם, תפחית את הזיהום, תקל על השיעול, ותמגר את הליחות. זה כל כך קל להכנה, עד כדי כך שאני מאמין שלרובכם יש את המרכיבים למשקה הזה כבר עכשיו".

מה שהרופא מציע הוא למעשה משקה שמורכב מצמחי המרפא הבאים:

- טימין טחון (קורנית)

- ג'ינג'ר טחון

- דבש טבעי ללא תוספות 

- כוס מים רותחים

טימין וג'ינג'ר טחונים ניתן להשיג בכל בית טבע, וברשתות מזון גדולות. עליכם לערבב חצי כפית מכל סוג במים רותחים, להוסיף כף דבש ולשתות כשהמשקה מעט מתקרר. 

"קורנית הוא אחד מצמחי המרפא הטובים ביותר לריאות ולמערכת הנשימה שלך", אומר ד"ר אלן. "הוא עוזר להילחם בזיהומים בדרכי הנשימה והוא מכייח טבעי המשמש כחומר חיטוי ומסייע בהוצאת ליחות. זה גם טוב להרגעת שיעול ולמלחמה בגודש באף. המשקה הפשוט הזה יעשה הבדל גדול ויעזור לך לנשום הרבה יותר קלה ופרודוקטיבית".

תגיות:שוםתרופהמדהיםשיעול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה