חדשות בארץ

בן גביר הגיש תלונה במח”ש: "אלימות קשה והפרת חוק החסינות"

"המשטרה חצתה קו אדום”, מאשים ח"כ איתמר בן גביר, שהגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים שהיכו אותו באלימות בניגוד לחוק

  • י"ד אדר א' התשפ"ב
ח’’כ איתמר בן גביר (צילום: Arie Leib Abrams / Flash90) ח’’כ איתמר בן גביר (צילום: Arie Leib Abrams / Flash90) 
אא

ח"כ איתמר בן גביר, יו”ר ‘עוצמה יהודית’, הגיש היום (שלישי) תלונה במשרדי מח”ש נגד השוטרים שהיכו אותו באלימות, ופגעו בחסינותו הפרלמנטרית. “המשטרה חצתה קו אדום ותקפה אותי פיזית", אמר בן גביר. "אין מקום במשטרה לשוטרים אלימים ומדובר במעשה עבריינות שהם צריכים לתת עליו את הדין. אני מצפה שמח”ש תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם השוטרים האלימים ובמשטרה יפיקו את הלקח".

גורמים שונים בקואליציה, בהם ראש הממשלה נפתלי בנט, מתחו ביממה האחרונה ביקורת נוקבת על יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שהעביר את לשכתו הפרלמנטרית לשכונה.

מוקדם יותר הבוקר תקף שר החוץ יאיר לפיד בחריפות את בן גביר, וטען כי נוכחותו בשכונה הירושלמית לא נועדה להגן על יהודים: "הוא שם כדי להצית אש ואלימות", אמר בריאיון לכאן ב'. "הוא פרובוקטור עלוב. ימותו ערבים ויהודים בגלל ההתנהגות של האיש הזה".

בן גביר הגיב במתקפה על לפיד: "במשך חצי שנה שעושים פוגרום ביהודים, כששרפו תשע מכוניות וניסו להצית שלוש פעמים את הבית של טל יושובייב, לא שמענו ציוץ מלפיד, שהתעורר לפתע כשמדובר בדרישה לגיטימית והיא להציב אבטחה קבועה על משפחה בשכונה בה מתבצעים נסיונות לרצח והתנכלויות חוזרות. לפיד נעלם כאילו בלעה אותו האדמה או שהתעופף ליעד הבא בחו"ל".

"ספק אם לפיד יודע בכלל איפה ממוקמת שכונת שמעון הצדיק", הוסיף בן דבריו. לדבריו, שר החוץ "עסוק כל הזמן לרצות את התנועה האסלאמית, ולכן לא פלא שדמם של יהודים מופקר. זאת הסיבה שהקמתי לשכה פרלמטרית בשכונה שהממשלה הפקירה ולפיד שכח".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד תקף אף הוא את לפיד: "מי הוא שיטיף לנו מוסר כשהוא יושב עם האחים המוסלמים, ורוצה לשבת גם עם הרשימה המשותפת שרוצה למחוק אותנו מעל פני האדמה הזו?".

כזכור, בן גביר העביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק בירושלים, כדי להביע תמיכה והזדהות בתושביה היהודיים של השכונה. בתגובה, מאות שוטרים פשטו על הלשכה הזמנית כדי לסגור אותה, הרסו והפעילו אלימות קשה כלפי כל הנוכחים שהיו במקום שהורחקו בברוטאליות. השוטרים היכו את הח"כ באלימות, בניגוד לחוק החסינות. הח"כ התעלף בעת ניסיון הפינוי ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.

תגיות:משטרהאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה