חדשות בארץ

סערת פגסוס: למרות הדרישה לעצור את העדויות - משפט נתניהו ימשיך כמתוכנן

צוות ההגנה מבקש לעצור את משפט נתניהו: "נוכח  הגילויים בפרשה המזעזעת הזו, אף אחד לא יוכל לומר שהגזמנו". השופטים יצאו להתייעצות, ולאחר מכן החליטו להמשיך את שמיעת העדויות כמתוכנן

  • ו' אדר א' התשפ"ב
(צילום: יואב ארי דודקביץ’/POOL)(צילום: יואב ארי דודקביץ’/POOL)
אא

צוותי ההגנה של הנאשמים במשפט יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחת אלוביץ' ביקשו הבוקר (שני) לעצור את הדיונים במשפט. הבקשה מגיעה לאחר הסערה שהתחוללה כשפורסם שהמשטרה השתמשה בתוכנת הריגול של חברת NSO כדי לעקוב, בלי צו מבית משפט, אחר ראשי ערים, מנכ"לים של משרדי ממשלה, אנשי עסקים, עיתונאים ופעילים במחאות הנכים ויוצאי אתיופיה. בעקבות הבקשה, שופטי בית המשפט יצאו להתייעצות, אך החליטו שהמשפט יימשך כמתוכנן.

על פי חשיפת 'כלכליסט' הבוקר, תוכנת הריגול הושתלה בין השאר בטלפונים של מרים פיירברג ראש עיריית נתניה, מוטי ששון ראש עיריית חולון, קרן טרנר־אייל שניהלה את משרד התחבורה ואת משרד האוצר, אמי פלמור שהייתה מנכ"לית משרד המשפטים, אנשי העסקים רמי לוי, סטלה הנדלר ומנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד. כן הושתלה הרוגלה גם בטלפון הרשום על שמו של אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר. "אשכרה זה קרה גם לי, באמת שאני בהלם", כתב בנו של ראש הממשלה לשעבר. "מסתבר שאין שום חשיבות לשטויות האלה, 'כן מעורב בפוליטיקה, לא מעורב', וזה יקרה גם לכם".

"שנים אנחנו מתריעים על חקירה פגומה ומגמתית שחצתה כל גבול", אמר הבוקר עורך הדין ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ' בתיק 4000, תוך שהוא מבקש לעצור את המשפט. "במהלך המשפט החלו להיחשף שיטות החקירה הלא חוקיות והבלתי נתפסות שהופעלו נגד נאשמים, חשודים ועדים בתיק, הכל למען המטרה הקדושה. התרענו, אבל מולנו עמד מנגנון משומן של דוברות, שביקשה לבטל את הטענות הקשות ואת העדויות הקשות שנשמעו.

"היום, נוכח הגילויים שהיו עד כה בפרשת הרוגלות הלא חוקיות ונוכח הגילויים שמובטח לנו שעוד יהיו בפרשה המזעזעת הזאת, נראה שאף אחד לא יכול לומר עוד שהגזמנו. המפלצת מזמן החלה לאכול גם את זנבה והדבר הדחוף ביותר שיש לעשות לטובת כולנו הוא לעצור, לחקור על ידי גורמים בלתי תלויים את מה שנעשה כאן, להבין את המשמעויות של הדברים ואז להתחיל לתקן", הוסיף חן.

תגיות:חדשות בארץפגסוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה