יהודה אייזיקוביץ

שר הבריאות מסכן חיי אדם בשביל אג’נדה מטורללת

פרשת תרומות הדם מלמדת כי את שר הבריאות לא מעניין כלום מלבד כפיית רעיונות פרוגרסיביים על הציבור הרחב תוך סיכון חיי אדם. טור חדש של יהודה אייזיקוביץ

הורוביץ (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)הורוביץ (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

מאז כניסתו לתפקידו רשם שר הבריאות ניצן הורוביץ רשימה של פעולות בנושא קידום האינטרסים של קבוצת הפרוגרסיביים בישראל. חלקם על חשבון הקופה הציבורית, כמו גם על חשבון מימון תרופות מצילות חיים לכלל האוכלוסייה. ככל שהזמן חולף נראה שהתיאבון של הורוביץ רק הולך ומתגבר, והוא מפתח רעיונות חדשים כיצד לכפות את האג'נדה של הפרוגרסיביים על כלל האוכלוסייה.

כך התגלגלו הדברים ונחתו לפתחו של ארגון מגן דוד אדום. על פי הדיווח של מד"א, יש כיום מחסור חמור של מנות דם בבנק הדם והמצב עלול לסכן חיי אדם. על פי הנתונים שנמסרו קיים מחסור קבוע של 2,000 מנות, מה שמציב את המלאי מתחת לקו האדום.

ההסבר למחסור זה נובע מכך שתורמי דם רבים מקרב תלמידי הישיבות בציונות הדתית, שנהגו לתרום דם באופן קבוע, נמנעים לעת עתה לעשות זאת במוקדי מד"א. זאת בעקבות ההחלטה המקוממת שהונחתה לפני מספר חודשים מטעמו של הורוביץ לשנות את טפסי תרומות הדם, כך שבמקום שיהיה כתוב בהם אב ואם, כנדרש לצורך זיהוי המוצא של התורם, ייכתב "הורה 1" ו"הורה 2" כמיטב האג'נדה הפרוגרסיבית.

ההחלטה הזאת עוררה זעם רב; מהיכן שואב שר הבריאות של מדינת היהודים את החוצפה לכפות את רעיונותיו האנטי-יהודיים וההזויים על כלל האוכלוסייה?! מה הביא אותו למחשבה שמותר לו לחרוג מתחום סמכותו כאחראי על נושא הבריאות ולעסוק בחינוך הציבור?! הזעם גדל עוד יותר בשל ניצול הערך המופלא של הסולידריות הציבורית סביב תרומות הדם והשימוש בו למטרות שפלות.

נראה כי מה שלא עובד עם השכל עובד בכוח, והחרם הציבורי אכן פעל את פעולתו. הורוביץ נאלץ לקח צעד לאחור, והורה על ביטול ההנחיה בנוגע לאופן הזיהוי של ההורים. אולם כדי לרצות את שר הבריאות הוחלט במד"א, מ"שיקולים מקצועיים" כלשונם, כי אין כלל צורך בסעיף ההורים והם ביטלו אותו, זאת למרות שעל פי הצורך המקצועי כן נדרש למלא בשאלון את פרטי האב והאם.

נראה, אם כן, שבמד"א החליטו משום מה להמשיך לנעוץ אצבע בעינו של הציבור, והם ממשיכים בקו עליו הנחה הורוביץ. בשל כך החרם ממשיך עד שיוחזר השאלון המקורי בו יופיעו שם האב והאם כראוי. בינתיים, על מנת שלא לסכן חיי אדם הציבור ימשיך לתרום דם ישירות לבתי החולים, וכך יימנע מהם הצורך להגיע לסניפי מד"א ולתת יד לניסיון המכוער להנדס את התודעה הציבורית ולאפשר דריסת רגל לרעיונות הפרוגרסיביים.   

הורוביץ ומד"א יצטרכו, לפי הנראה, ללמוד בדרך הקשה שעל הציבור היהודי בישראל - שברובו הינו מסורתי וערכיו מבוססים על מסורת ישראל - אסור לכפות את הרעיונות ההזויים שהם מנסים להחדיר, ומי שינסה לעשות זאת ייתקל בחומה בצורה.

המאבק הזה מוטב אילו לא היה נדרש להגיע לעולם, אך במציאות שנוצרה הוא חייב להימשך עד שהמסר יופנם בקודקודם של מקבלי ההחלטות, והם יישרו קו לפי רצון הרוב המוחלט של הציבור היהודי במדינת ישראל.

תגיות:מד"אניצן הורוביץיהודה אייזיקוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה