פעילות הידברות

"ותצילנו מכל מבקשי הריסת הדת": התפילה המרטיטה שכבשה את בנייני האומה

בכינוס ההיסטורי שנערך בבנייני האומה בירושלים, הוזמן נשיא הידברות, הגאון הרב זמיר כהן שליט"א, לומר את התפילה המיוחדת שתוקנה עקב הגזירות, על ידי נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט"א וגדולי ישראל. גדולי התורה זעקו יחד עם כאלף רבנים מכל החוגים והעדות "ותצילנו מכל מבקשי הריסת הדת". ואיך אתם יכולים להיות שותפים במיזם ההיסטורי?

  • ב' אדר א' התשפ"ב
אא

בבנייני האומה בירושלים נערך השבוע הכינוס ההיסטורי לחיזוק מעמד הרבנות הראשית, בתי הדין ואחדות העם. בכינוס נטלו חלק גדולי ישראל, ראשי ישיבות, אדמו"רים ורבני ערים, לצד רבני הציונות הדתית, דיינים ורבני הקהילות ברחבי הארץ.

רבנים חרדים, ספרדים, אשכנזים, חסידים לצד כיפות סרוגות – כולם התאחדו יחד לזעוק את הזעקה הגדולה נגד רפורמת הגיור המתוכננת על ידי שר הדתות, אשר תגרום להרס וחורבן היהדות וזאת בנוסף למלחמה בכשרות, בכותל ובכל דבר שבקדושה.

גדולי ישראל - ובראשם הרבנים הראשיים לישראל הגאון הרב דוד לאו שליט"א נשיא בית הדין הגדול, הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א נשיא מועצת הרבנות הראשית, הראשון לציון הגאון הרב שלמה משה עמאר שליט"א רבה של ירושלים - האריכו בדברים על גודל הסכנה, ועל חובתנו הגדולה להעתיר על כך בתפילה לפני צור העולמים.

שיאו של הכינוס היה עת הכריז המנחה על אמירת התפילה המיוחדת שתוקנה עקב הגזירות, על ידי נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט"א וגדולי ישראל. כזכור, לפני כחודש יצאו גדולי ישראל בקריאה משותפת להעתיר בתפילה בכל עת עקב המצב, ובפרט בשעת פתיחת ההיכל. גדולי ישראל בראשות חכם שלום כהן אף תיקנו תפילה מיוחדת לכך, שגרמה להתעניינות רבה בקרב רבני בתי הכנסיות ברחבי הארץ המבקשים לקיים את הוראתם של גדולי ישראל.

בכינוס ההיסטורי הוזמן נשיא הידברות, הגאון הרב זמיר כהן שליט"א ראש ישיבת אבני נזר, לומר את התפילה המיוחדת יחד עם שאר גדולי ישראל שנטלו חלק במעמד.

גדולי התורה נעמדו באולם הענק, וזעקו יחד בתפילה המיוחדת "ותצילנו מכל מבקשי הריסת הדת ופגיעה בטהרת וקדושת ישראל".

יצוין כי התפילה המיוחדת, עם למנציה, הוכנה מבעוד מועד על ידי ארגון הידברות, על שולחנות הענק בכינוס הגדול.

מחזה זה מצטרף למחזות רבים שנראו בתקופה האחרונה, כאשר גדולי ישראל בכל אתר ואתר נוהגים להעתיר בתפילה המיוחדת, הן בפתיחת ההיכל, הן לאחר התפילות, כל אחד כמנהגו.

נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן נוהג לומר את התפילה בפתיחת ההיכל. תלמידיו מספרים, שכבר מספר פעמים פרץ מרן שליט"א בבכי בעת אמירת התפילה נוכח הגזירות.

גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני נוהג לומר את התפילה בקביעות. גם ראש ישיבת כסא רחמים הגאון הרב מאיר מאזוז קרא בשיעורו השבועי, המשודר ברחבי תבל, להקפיד לומר את התפילה הזאת. גדולי ישראל מציינים: "אין כוחנו אלא בפה, בעת הזאת כאשר קמים לכלות כל דבר שבקדושה, זה מה שנותר לנו לעשות, להקדיש דקה אחת על מנת לזעוק אל בורא עולם שיושיענו מהגלות המרה".

גם פוסק עדת תימן הגאון הרב יצחק רצאבי נוהג לפתוח את ההיכל מדי שבוע, אחרי שיעורו השבועי בבית מדרשו, להתעטף בטלית ולזעוק בתפילה המיוחדת שנתקנה לעת צרה.

הגאון הרב שי פרי, ראש ישיבת החיים לדוד בחיפה ומגדולי מחזירי התשובה, זעק אף הוא בפתיחת ההיכל יחד עם עשרות מתלמידיו בתפילה המיוחדת.

כן בכל מקום, בכל עת, בכל אירוע, לאחר בריתות, סיומי מסכתות וכדומה נאמרת התפילה המיוחדת, כן גם נצפו השבוע תלמוד תורה מאור ישראל – דרכי אלעזר נושאים את התפילה המיוחדת על קברו של החזון איש זצ"ל.

ארגון הידברות לקח על עצמו את היוזמה להפיץ את התפילה הזאת בכל מקום, על מנת שכל אחד, קטן כגדול, יכיר את התפילה הזאת בעל פה, ולא יפסיקו מלאומרה בכל הזדמנות עד שנראה בחוש את גאולת ישראל וההצלה הגדולה מכל מבקשי הריסת הדת.

כחלק מהיוזמה של ארגון הידברות נערכה עצרת תפילה מיוחדת בראשות גדולי ישראל, שטרחו ממרום גילם בקור הירושלמי להגיע אל רחבת הכותל המערבי ולשאת את התפילה המיוחדת.

מי רואה אותם אומרים ואינו אומר עמהם!!!

זהו הזמן – רבני וגבאי בתי הכנסיות, שעדיין לא זכו לקבל את התפילה, יכולים לפנות בכל עת לארגון הידברות.

בארגון מציינים כי למעלה ממאה אלף עותקים כבר הודפסו וחולקו ברחבי הארץ, אבל זו רק ההתחלה. בימים אלה אנו ממשיכים בכל הכוח לפעול על מנת לחזק את התפילה הזו.

גדולי ישראל מציינים בכל עת: "ההשתדלות שלנו אומנם קטנה, המינימום שעלינו לעשות זה להקדיש דקה לתפילה זו, אבל אין ספק שתפילה זו יכולה לעורר רחמי שמיים מרובים עלינו. ברגע שיש התעוררות למטה אז יש התעוררות למעלה, אסור לנו להיות אדישים, על ידי שנקדיש כולנו להתפלל את התפילה הזאת, נמנע חרון אף מאיתנו. כל גבאי, כל רב בית כנסת, מחובתו לדאוג לזה, אסור לנו לומר, מה זה קשור אלינו כל הרפורמות, שלום עלייך נפשי. המלחמה כאן היא על כבודו של הקב"ה וזה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות מנגד אל מול אותם המבזים את התורה, ה' יצילנו".

בואו גם אתם, רבני וגבאי בתי הכנסיות, הרימו טלפון למספר 023139099 ושליח מיוחד יגיע אל בתיכם עם כמות מכובדת של התפילה. יחד נזעק אל ה', נהיה שותפים בשעת צרה, ובזכות זה נהיה שותפים בגאולה מהרה.

להזמנת התפילה חייגו עכשיו: 023139099

להורדת התפילה לחצו כאן

תגיות:חוק הגיורפעילות הידברותתפילהרפורמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה