חדשות בארץ

מה נעשה עם הכסף אם נתניהו לא ישתמש בו? ינון מגל חושף

איש התקשורת ינון מגל, שיזם את קמפיין גיוס ההמונים עבור ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, חשף מה בכוונתו לעשות עם הכסף במידה ונתניהו לא יוכל להשתמש בו

  • ט"ו שבט התשפ"ב
מגל (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)מגל (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

איש התקשורת ינון מגל, שיזם את קמפיין גיוס ההמונים למימון הגנתו המשפטית של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, חשף מה בכוונתו לעשות עם הכסף במידה ונתניהו לא יוכל להשתמש בו.

בריאיון לרדיו קול ברמה אמר מגל: "אם משפטית נתניהו לא יוכל לקבל את הכסף, אולי נתרום אותו לחיילים או אברכים".

הקמפיין, שהחל אתמול (ראשון) בשעות הצהריים, חצה הבוקר את רף ה-2.4 מיליון שקלים. אמש עדכן מגל: "חברים, הגענו ל-2 מיליון. שתדעו שהאירוע מחזק מאוד את נתניהו ומשפחתו. קיבלתי/נו מהם היום מסרים עם המון תודה, 'דמעות בעיניים' ואף מעבר לכך. יישר כוח לכל מי שתרם".

בטרם עלה האתר לאוויר, הבהיר מגל: "לא דיברתי עם נתניהו על הנושא, ולא שאלתי את דעתו. אני פשוט מניח שגם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים, היא נטל כבד מאוד, ושיקול במשפט. וכמי שחושב שהוא נאבק שם גם בשבילי – זה המעט לעשות".

מגל סיפר, כי היעד שלו הוא לגייס באמצעות האתר שבעה מיליון שקלים. הרקע ליוזמה הינם הדיווחים על מגעים בין גורמים מטעמו של נתניהו לבין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על הגעה לעסקת טיעון בתיקי האלפים. הפרסומים חוללו סערה ברשת, וגרמו לפיצול בקרב תומכיו של נתניהו כשחלקם קוראים לו שלא להיכנע ולהמשיך במשפט. כך, לדוגמה, איש התקשורת שמעון ריקלין כתב כי "מנהיגים גדולים לא עושים עיסקאות טיעון. כי ההיסטוריה עלולה לשפוט אותם כקטנים".

"מנהיג צריך ללכת עם האמת שלו עד הסוף. כשליח ציבור. כמחולל שינוי. ואם צריך אז יושבים בכלא. כן בכלא", הוסיף ריקלין. "זה מאוד לא נעים לשבת בכלא בגיל מבוגר. האם רק הנוחות והשפע מעניינים אותנו או מחויבות לרעיון? למשמעות של שירת חיינו? בעבר מנהיגי חרות ישראל גם מתו עבור החרות. עוז רוחנו יקבע את עתידנו".

מגל כתב כי "המערכת תסכים לוותר על הכל. רק שביבי ילך. רק שיהיה קלון. אסור לתת להם את זה. מאידך אני מבין שנתניהו כבר רוצה לסיים את הסאגה, ואת הרדיפה. והוא לא צעיר. לכן המלצת מגל לגבי עסקת טיעון: בלי קלון: לחתום עם קלון: לא לחתום! נתניהו, אל תתן להם את מבוקשם".

תגיות:ינון מגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה