חדשות יהדות

אין גבול לבושה: הרפורמים פועלים להדיח את הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף

נציגי הרפורמים מפעילים לחץ כבד על נציגים בממשלה, כדי להדיח את הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף

  • כ"ג טבת התשפ"ב
הראשון לציון הרב יצחק יוסף (דוד כהן/פלאש 90)הראשון לציון הרב יצחק יוסף (דוד כהן/פלאש 90)
אא

היום (שני) יתקיים דיון בוועדת חוקה, בעניין המלצותיו של נציב תלונות הציבור על השופטים אורי שהם לשר הדתות, מתן כהנא, להדיח את הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף. אמש דווח כי נציגי הרפורמים מפעילים לחץ כבד על יו"ר הוועדה גלעד קריב, ונציגים נוספים בכנסת, שינצלו את סמכויותיהם לפעול להדחתו של הראשל"צ.

מדובר בחוצפה ועזות מצח ללא גבול. הרפורמים, שמחקו את המילים "ציון" ו"ירושלים" מהסידורים שלהם, פועלים במלוא עוזם להחליש את העם היהודי. "מהנציגים הרפורמים אין לי ציפיות. אך צריך להגיד בקול ברור: האחריות היא על מי שנתן את הכוח הפוליטי לרפורמים. האחריות היא על מתן כהנא, ועל עידית סילמן. על ניר אורבך ועל יום טוב כלפון", אמר ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית), והוסיף: "אתם אלה שלקחתם את המיעוט הקיצוני הזה, ונתתם לו את הכוח הפוליטי לעשות ככל העולה על רוחו, ולהפוך את מדינת ישראל ל'מדינת כל אזרחיה".

התנועה הרפורמית, במהלך שנות קיומה, גרמה למיליוני יהודים לעבור על מצוות ה' והובילה להשמדתם הרוחנית. נגדם יש להשתמש בכל אמצעי לגיטימי. אם שאיפתם היא להתקבל כזרם לגיטימי, הרי שיש לעשות הכל כדי לדחות אותם. צריך להימנע מלחיצת יד ומהבעת כל מחווה מכל סוג של הבנה והשלמה, או אפילו הקשבה כלפי מי מנציגיהם. הרפורמים הם אויבי היהדות וכך יש להתייחס אליהם.

בנוגע לאנשים שנוהגים לצקצק בלשונם על יחס החרדים כלפי הרפורמים ולצטט את הפסוק "ואהבת לרעך כמוך" כמו גם להפריח סיסמאות על אהבת חינם, רצוי להזכיר כי במקורותינו קיים פסוק נוסף בו נאמר "הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ ה' אֶשְׂנָא וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט תַּכְלִית שִׂנְאָה שְׂנֵאתִים לְאוֹיְבִים הָיוּ לִי" (תהילים קל"ט). הרמח"ל בספרו "מסילת ישרים" מסביר, שפסוק זה נאמר כלפי מי שמחללים את שמו של הקב"ה וגורמים שיעזבו את מצוותיו – הגדרתם המדויקת של מנהיגי הרפורמים. והיחס הראוי כלפי האנשים האלה הוא "תכלית שנאה שנאתים". לא פחות.

לאן מצעידה הרפורמה את עתיד עם ישראל? הרב זמיר כהן במסר חשוב לאחים היהודים שבין הרפורמים:

תגיות:חדשות יהדותרפורמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה