חדשות בארץ

ברוך רופא חולים: המורה שנפצע אנושות במהומות בעכו שוחרר לביתו

לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך המהומות בעכו, אלעד ברזילי השתחרר אתמול מהמרכז השיקומי 'בית לוינשטיין' לביתו: "הגעתי לכאן כשאני לא הולך, לא אוכל, לא מדבר, ובהרבה עבודה סיזיפית הצלחתי לחזור לחיים"

בתמונה הקטנה: אלעד עם שחרורו. צילום: אורן יזרעאלבתמונה הקטנה: אלעד עם שחרורו. צילום: אורן יזרעאל
אא

אלעד ברזילי, המורה שנפצע באורח אנוש במהלך הפרעות בעכו, הגיע למרכז השיקומי בבית לווינשטיין לפני כחצי שנה, כשאינו מסוגל ללכת, לאכול ולדבר. אתמול (רביעי) הוא סיים את תקופת השיקום שלו והשתחרר לביתו.

ברזילי נפצע אנושות בחודש מאי האחרון, בלינץ' שביצעו בו מתפרעים ערבים בעכו במהלך המהומות שהתרחשו באותה תקופה בערים מעורבות וביישובים ערביים. ברזילי, מורה ומחנך בבית ספר בעכו, נפגע לאחר שיצא לרחובות העיר כדי לאתר את תלמידיו שהשתתפו בהפגנות ולהחזירם לביתם. בששת החודשים האחרונים טופל במחלקה לשיקום חבלות מוח וקיבל טיפול מצוות רב-מקצועי מתחומי הרפואה, הסיעוד, הריפוי בעיסוק, הפיזיותרפיה, התקשורת, הפסיכולוגיה והעבודה הסוציאלית.

עם שחרורו אתמול, אמר ברזילי כי "הגעתי לכאן כשאני לא הולך, לא אוכל, לא מדבר, ובהרבה עבודה סיזיפית וביחד עם כל הצוות הרב-מקצועי בלוינשטיין הצלחתי לחזור לחיים. אפילו שאני שמח לחזור לבית שלי היום, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב ללוינשטיין, זה מקום שלא אשכח כל חיי".

ד"ר קרן כיסמריו-פוטש, הרופאה שטיפלה באלעד, ציינה כי "אלעד משתחרר כשהוא כבר מתהלך בכוחות עצמו, מצליח להעביר מסר תקשורתי וקיים שיפור משמעותי בתפקודים הקוגניטיביים שלו. השיקום של אלעד עדיין לא הסתיים ויש לו עוד דרך לעשות אבל בזכות העבודה הקשה והמוטיבציה הגבוהה שלו, יחד עם תמיכה משמעותית מהמשפחה שלו ועבודת הצוותים, הוא עבר תהליך שיקום מרשים ויוצא דופן".

ברזילי ימשיך את תהליך השיקום שלו במסגרת הקהילה באזור הצפון.

תגיות:חדשותאלעד ברזיליהמהומות בעכו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה