חדשות בארץ

צלם בכיסא גלגלים מוחה על מחירי המוניות: "סוחטים אנשים עם מוגבלויות"

הצלם רונן אקרמן, שמרותק לכיסא גלגלים בשל מחלת ה-ALS, פרסם פוסט נוגע במיוחד שבו הוא מזדעק על המחירים המופקעים שנהגי מוניות נוקבים בהם לאנשים במצבו, גם אם מדובר בנסיעות קצרות - שעבור הנוסע הרגיל, עולות שקלים בודדים בלבד

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הצלם רונן אקרמן, שמרותק לכיסא גלגלים בשל מחלת ה-ALS, פרסם פוסט נוגע במיוחד שבו הוא מזדעק על המחירים המופקעים שנהגי מוניות נוקבים בהם לאנשים במצבו, גם אם מדובר בנסיעות קצרות - שעבור הנוסע הרגיל (שאינו מרותק לכיסא גלגלים) עולות שקלים בודדים בלבד. 

כך למשל הוא מספר על נסיעה ששילם עליה לא פחות מ-150 ש"ח פר כיוון - כשבמונית רגילה המחיר הוא 35 ש"ח לכל כיוון. "חברים שלי, אני חייב להעלות שוב את הנושא הזה", הוא כותב בפוסט בפייסבוק. "אתמול ירד הרבה גשם ורציתי להגיע לערב האחרון של תערוכת הצילומים שלי, לערב הסיום. לפגוש אנשים שכיבדו אותי בנוכחותם, במלון 'בובו' של רשת בראון, שנמצא 24 דקות הליכה ממני.

"נהגי המוניות שמותאמות לאנשים עם מוגבלויות סוחטים את אנשים עם מוגבלויות. בבירור שעשינו ביקשו ממני 300 ש"ח לנסיעה, 150 ש"ח לכל כיוון. שתבינו שמונית רגילה זה 35 ש"ח לכל כיוון משכונת נגה למלון בובו.

"למה הגענו למצב שנהגי מוניות,שבסך הכל יש להם רמפה הידראולית במונית, זה הכל, הם מנצלים בעלי מוגבלות שצריכים כסאות גלגלים, ובמחיר כזה - לא יכולים לנסוע לדברים שהם צריכים ואוהבים. למה לא מחיר סביר? לא בסחיטה שכזאת. מה אפשר לעשות עם הדבר הזה?", הוא מסכם. 

תגיות:מוניותמחיר מופקע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה