ונשמרתם

בן 5 נעלם במתקן המתנפח. אחותו בת ה-8 הצילה את חייו

אבירז בן ה-5 עלה למתקן המתנפח בחוות החיות, נפל לתוך חור שנפער וכמעט איבד את נשימתו. הצעקה של אחותו בת ה-8 הצילה את חייו

  • י"ד חשון התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בימים האחרונים הגיעה משפחת ביטון עם שני ילדיהם – אליה בת ה-8 ואבירז בן ה-5 לחוות חיות בצפון הארץ. החווה כוללת שלל פעילויות לילדים, ובהן מתקן מתנפח.

שני הילדים נכנסו למתקן וטיפסו בעדו על מנת להתגלש, ואז נשמעה צעקה מצמררת. טליה צרחה: "אבא, אבא, אבירז תקוע". "צעקה זו, כך הבנו אחר כך, הצילה את חייו של אבירז", משחזרת ורד, אם המשפחה, לחדשות 12.

האב קפץ מיד לתוך המתקן, אך לתדהמתו לא הצליח למצוא את בנו. "אז הוא הבין שאחד מהעמודים בתוך המתנפח פשוט צנח למטה, בדיוק לכיוון ההפוך (לתוך הרצפה) ויצר בור עמוק מאוד שאבירז נפל לתוכו", מסבירה ורד. "הוא נפל כשהוא מקופל לגמרי והמתנפח סגר עליו. בעוד שהמתנפח עדיין באוויר וילדים עוברים וקופצים, אבירז צעק: 'הצילו, אני לא נושם'.

בתוך שניות אחדות תפס האב את הרגל ומשך אותו החוצה. אבירז היה מבוהל ובכה, הוא לא הבין מה קרה, וכיצד נעלם בתוך המתקן, ללא יכולת לנשום. "הכל היה עניין של שניות עד ש... אני לא רוצה להמשיך לתאר את האסון. אם טליה לא הייתה צועקת, תוך כמה שניות היה אבירז מאבד את נשימתו לגמרי והוא לא היה נראה באופק, והיו מחפשים אותו עוד שעות", מוסיפה האם.

"סכנות אורבות לנו בכל פינה", מוסיפה ורד ומודה על עירנותם של בעלה קובי וביתה טליה. "בואו נמנע את הפעם הבאה. אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. השאירו את הנייד בתיק ותהיו עם אלף עיניים על הילדים. דווקא במקום הכי לא צפוי יכולים לקרוא הדברים הכי מסוכנים".

הרב זמיר כהן - ניסים ונפלאות אז והיום:

 

תגיות:ונשמרתםמתנפחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה