בריאות ותזונה

בלוגרית הודית חושפת מתכון להצמחת שיער, שכבר צפו בו למעלה מ-11 מיליון איש

סובלים מנשירת שיער? בלוגרית הודית חושפת מתכון 'מבטיח' להצמחת שיער מחודשת, ולדבריה - "זה לא משנה עד כמה חמור מצב הנשירה שלכם ומאיזה שלב אתם מתחילים. את התוצאה אתם תרגישו כבר בחודש הראשון"

אא

את הסרטון הויראלי שלפניכם פותחת הבלוגרית בהצגת שיערה הארוך מאוד, השחור והבריא - לעדשת המצלמה. "רוצים גם שיער כזה?", היא שואלת מבלי להציג את פניה ועונה: "בסרטון הזה אני אראה לכם את הסוד שעמו גדלתי, את הסוד לטיפוח שכל אישה הודית מכירה. מדובר בתמיסה יעילה ביותר להצמחה מחודשת של השיער, ולהארכתו. התמיסה תטפל בנשירה שלכם, בלי קשר למידת החומרה שלה. היא גם תשלים את כל הויטמינים החסרים בשיער שלכם, ותשמור עליו זוהר ובריא לאורך שנים", היא מבטיחה תוך שהיא מציגה את התמיסה הזו, בתוך צנצנת:

תמיסה נוזלית וירקרקה, שאותה שומרים לדבריה במקרר. 

"כדי להכין את התמיסה אנחנו צריכים כמה חתיכות שמנות במיוחד של אלוורה טבעית", היא אומרת ומציגה את התמונה הזו:

לאחר מכן, מכניסה הבלוגרית את החלקים הפנימיים והעבים יותר של האלוורה - לתוך כוס עם מים, כפי שנראה בתמונה הזו:

בשלב הזה מסבירה הבלוגרית כי צריכים להשהות את הצמח במים למשך 15 דקות, היות ובזמן הזה יוצאים אל המים רעלנים שעשויים להיות הרסניים לקרקפת. "אחרי 15 דקות שפכו את המים, קחו את עלי האלוורה והסירו את הקוצים שבצדיה, עד שיישארו החלקים הטובים. ואז חתכו אותם לקוביות קטנות, כפי שנראה בתמונה הזו:

בשלב הזה צריכים להוסיף בצל סגול לתערובת האלוורה, וגם אותו לחתוך לקוביות קטנות, כמו בתמונה הזו:

את התערובת של הבצל והאלוורה מכניסה הבלוגרית למעבד מזון, וטוחנת עד לקבלת עיסה אחידה וחלקה. לאחר מכן היא שופכת את העיסה בהדרגה אל תוך כלי חדש שמעליו מסננת, על מנת לקבל רק את הנוזלים שמתקבלים מהתערובת, כפי שרואים בתמונה הזו:

"את התערובת הזו אתם שמים אחרי כל חפיפה שלכם, עדיף פעמיים בשבוע. אם אתם רוצים לתת בוסט לשיער שלכם ושהוא יצמח ממש מהר, אתם יכולים להוסיף למיץ הזה גם שתי כפות של שמן קוקוס"

"ערבבו את השמן היטב בתוך התמיסה, ואז שפכו את הכל לתוך בקבוק ספריי כדי שיהיה לכם נוח להשתמש בו אחרי החפיפות. עסו את הקרקפת שלכם היטב עם התמיסה, והשאירו אותה למשך שעתיים עד ארבע שעות בכל פעם - כשהראש כולו עטוף בניילון נצמד, כמו שרואים כאן:

"ככל שתחזרו על הפעולה יותר, כך השיער שלכם יגדל מהר יותר ויבריא את עצמו יותר מהר. כל הבנות ההודיות עושות את זה והשיער שלהן ארוך, בריא וחלק, ועכשיו גם שלכן יכול להיות", היא מסכמת. 

תגיות:שורשיםשיערתרופות סבתאטבעיהודובריאותהצמחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה