חדשות בריאות

קפסולות, מסכות, ועד 8,000 מתפללים: זה מתווה הסליחות בכותל המערבי

ראש הממשלה אישר הבוקר את מתווה הסליחות בכותל המערבי: המשתתפים יחולקו לקפסולות, יחוייבו לעטות מסכות, ותוגבל הכניסה לעד 8,000 איש

  • כ"ב אלול התשפ"א
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט ערך הבוקר (שני) הערכת מצב מקיפה בנושא נגיף הקורונה, לקראת דיון קבינט הקורונה שיתכנס הערב. בין הסגויות שנידונו: היערכות לקראת פתיחת שנת לימודים, סטטוס מוכנות מערכת הבריאות, התקדמות במבצע החיסונים, מתווה הסליחות בכותל המערבי, ועוד.

ראש הממשלה אישר את מתווה הסליחות בכותל: באירוע ישתתפו עד 8,000 מתפללים, שיחויבו לעטות מסכות. המתפללים יחולקו לקפסולות ברחבת הכותל המערבי.

נוסף על כך אישר ראש הממשלה את הרחבת מתווה "התו ירוק", כך שיחול גם על עובדים במוסדות בריאות וחינוך, וכן על עובדי כלל המקומות בהם הלקוחות נדרשים בהצגת התו. עוד הנחה ראש הממשלה לבחון את החלת מתווה "התו ירוק" גם על ענפים נוספים של המשק. נושאים אלו יובאו היום לאישור השרים החברים בקבינט הקורונה.

ראש הממשלה נפתלי בנט יקיים בצהריים דיון היערכות סופי לקראת פתיחת מערכת החינוך. בדיון ישתתפו שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ממונה הקורונה פרופ' סלמאן זרקא, יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין וגורמי מקצוע נוספים. קבינט הקורונה יתכנס בשעה 20:00,

הבוקר פורסם כי בהופעה של הזמר עומר אדם, שהתקיימה אמש באולם סגור בתל אביב, השתתפו כ-12 אלף איש, רובם לא עטו מסכות. פרשן הבריאות של "ישראל היום", רן רזניק, מתח ביקורת חריפה על הממשלה: "אני חושב שלא אכפת לה מהמתים". דובר המשטרה, ניצב-משנה אלי לוי: "ההנחיות שקיבלנו מהממשלה – לא להיכנס לאירועים מסוג זה".

לממשלה לא אכפת מהמתים. צפו:

(קרדיט: גלי ישראל)

 

תגיות:מגפת הקורונהכותל המערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה