פעילות הידברות

אוהבת לעזור לאנשים? בואי להפוך את זה למקצוע

בעז"ה נפתח בבית הידברות קורס ייחודי – קורס מאמנות NLP בשיטת אליהו שירי, בהנחייתה של סילביה ברדה. קורס משנה חיים. הזדרזי להירשם

  • ט"ז אלול התשפ"א
אא

הדור הבא של עולם האימון והטיפול של אליהו שירי מגיע להידברות, בהנחייתם של אליהו שירי וסילביה ברדה.

אנו נכשיר אותך להיות:

• מאמנת להשגת יעדים בחיים

• מאמנת לטיפול זוגי

• מאמנת לבקרת משקל

הרשמי עכשיו לערב מבוא שיתקיים אי"ה היום, יום שלישי ט"ז באלול, 24.8.2021

בבית הידברות רח' אריה שנקר 20 פ"ת, בשעה 19:00. אפשר להירשם גם בטלפון 073-222-1300

 

מה כולל הקורס המלא?

הקורס עצמו יפתח אי"ה אחרי החגים, והוא כולל 12 מפגשים בני 5 שעות אקדמאיות כל אחד. 10 מפגשים ייערכו בהנחייתה של סילביה ברדה, ושני מפגשים ייערכו בהנחיה בלעדית של אליהו שירי.

הקורס מיועד לנשים מכל המגזרים - לכל אישה שמעוניינות להתפתח בזוגיות, ביעדים בחיים, בחינוך ילדים או בדימוי עצמי, ושמעוניינת גם ללמוד לפתח אחרים.

 

מיהם המרצים שלנו?

את הקורס תעביר סילביה ברדה, מאסטר טריינר NLP. סילביה ברדה היא אחת מצוות המטפלות המקצועיות של הידברות, במסגרת מחלקת שלום בית ובמסגרת חוגי הבית של הידברות. היא מנטורית ופורצת דרך במערכות יחסים בזוגיות, במשפחה, בחינוך ובפיתוח קריירה.

ברדה היא בעלת תואר שני MA בניהול מערכות חינוך. בעבר עבדה כמנהלת בית ספר תיכון ולימודי מבוגרים, וכן כיועצת לאלפי מנהלים ולעשרות אלפי אנשי חינוך בכל הארץ, מדן ועד אילת, ובכל המגזרים. בעשר השנים האחרונות, תוך שימוש בשיטות ובכלים של קורס המאמנים שחוללו שינויים מדהימים ויצרו חדשנות, כפי שמעידים המשובים, סילביה ברדה לקחה את הכלים של קורס המאמנים המשולב, המעניקים שינוי ברמה האישית והרגשית ובהתפתחות האישית והתאימה אותם גם למערכת החינוך ולמערכת הזוגית.

 ברדה הכשירה עשרות מאמנים שלמדו בקורס המאמנים של הידברות ב-5 מחזורים, לקבלת ההסמכה למאמן בכיר בהצלחה רבה.

אלפי הנשים שזכו ללמוד אצל סילביה ברדה בחדר הייעוץ, בסדנאות ובהרצאות, מעידים ב"ה על דמות כריזמטית, מעצימה ומגבשת, אנרגטית, מעניינת, מרתקת, ממוקדת, בעלת יכולת להטמיע את הידע והכלים המדהימים באופן יצירתי, חווייתי ומהנה, תוך כדי הדגמות מהשטח ובעיקר תוצאות משנות חיים - וכל זה בסבלנות, שמחה והכלה.

אליהו שירי, מאסטר טרינר N.L.P קלאסי ורפואי T.F.T , הוא מייסד השיטה המשולבת להתפתחות אישית, מקים ויו"ר בית הספר "כוח התודעה". מרצה ומורה מוביל בישראל לנושאי הגוף, הנפש וההצלחה.

אליהו שירי הוא אחד המרצים הבכירים בישראל כיום. במסגרת בית הספר הנחה אליהו סדנאות ענק בכל רחבי הארץ, לכל המגזרים, וכעת הוא מנחה שני מפגשים מתוך הקורס הייחודי של הידברות.

 

מה לומדים בקורס?

בקורס תלמדי איך לחשוב אחרת, ואיך לגרום לכך שהמחשבה תשפיע, תזמן מציאות אחרת. כיצד לראות את המציאות באופן אחר, ולדעת להתמודד איתה.

בין הנושאים הנלמדים בקורס: מודל בהירות מול ניגוד, מכשיר גאונות ההשפעה, כוחו של דמיון, מפת מסע חיים, סודות האינטראקציה האנושית – ראפור, שיח אישי, עוגנים - דרכים לעגן הצלחות, שחרור מפחדים והרגלים שליליים, טיפול מהיר בטראומות ובפוביות, אימון לבקרת משקל, אימון לטיפול זוגי, ועוד.

הקורס המלא יתקיים לאחר החגים, והוא מיועד לנשים בלבד. הרשמי עכשיו לערב המבוא.

וכעת, בונוס מיוחד לנרשמות: קורס המאמנים הדיגיטלי של "כח התודעה" בשווי 4,500 ₪ - במתנה

תגיות:פעילות הידברותקורס מאמנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה