טורים אישיים - כללי

"משפיענית, האם לזה שאת מעוררת בי נקיפות מצפון את קוראת השפעה?!"

"קל להיות משפיענית – את רק צריכה לצלם את עצמך לאורך היום, לתעד את מקום העבודה, את כוס הקפה ואת שגרת הטיפוח היומית... אך האם באמת כך מתנהגת אישה משפיענית?" הילה ויצמן בטור נוקב על הקריירה החדשה: משפיענית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם את מחפשת עבודה קלה, מגניבה ואפילו מכניסה, כדאי לך להכיר את הקריירה החדשה: ''משפיענית''. בואי, זה קללל. במאמר הזה אפרט לך את השלבים שאת צריכה לעשות בדרך להשגת המשרה הנחשקת.

כל מה שאת צריכה לעשות זה לצלם את עצמך מכינה קפה בכוס ממותגת בבוקר כשאת קמה, להראות לכולם את ''הלוק היומי'' שבחרת (וכדאי גם לתייג מהיכן קנית כדי שבעלות חנויות שצופות בך ירצו לשלוח לך בחינם את הלוק הבא שלך). 

אם את חובשת מטפחת - פשוט תעלי סרטון של קשירה מגניבה, ואם את חובשת פאה - תשתדלי להראות לכולם את הלייס המושלם והגוונים שעשתה לך… (תייגי את הפאנית המושית שלך).

סיימת עם התארגנות הבוקר? יופי. הצעד הבא זה לצלם את הבית המושלם והמעוצב שלך. 

לא משנה מאיזה אזור בבית את בוחרת להתחיל, פשוט תשתדלי להראות את החלקים היותר טובים שלו (אם הבלגן נמצא על הרצפה, צלמי מלמטה כלפי מעלה. אם הבלגן נמצא דווקא בשליש השני ומעלה צלמי הפוך). 

זה הזמן להיכנס למטבח ולהראות את מנת הגורמה שבחרת להכין למתוקים שלך. סדרי את התבלינים בצנצנות זכוכית על השיש, הציבי את כל המצרכים מולך ודאגי שהם יהיו מחברות נחשבות במשק, ולא איזה מותג נעלם של בר כל או רמי לוי.

יוצאת לעבודה? אל תשכחי לצלם את מקום העבודה הסופר מושי שלך, את העמדה, את הקולגות ואת כוס הקפה שקנית בקפיטריה.

אם יצאת לפגישה חשובה במסעדה - זאת הזדמנות חייך! אל תדלגי על הרגע הזה. צלמי את המנות שהזמנתם מכל כיוון אפשרי ואל תשכחי לצלם גם את השקת כוסות ה’לחיים' על השייקים שלכם.

תשתדלי להפוך כל יציאה לקניות (שופינג - בלע’’ז) ליום חג (אם קיבלת חבילה משלוח, זה יותר 'אין', או יותר נכון 'אנבוקסינג'). בקיצור, פתחי חבילות ותראי לכל קטנות האמנה את השלל שהגיע אלייך ופרטי בדיוק מקסימלי את המידות, הצבעים ולמי ומה קנית לכל אחד.

יציאה זוגית? זה הזמן להוכיח לעולם מה זאת אהבה אמיתית! הצטלמו כמה שיותר (על רקע שקיעה וים זה הכי רומנטי, אז תשקיעו בזה בבקשה). מעל כל תמונה שאתם מעלים הוסיפי איזה משפט חכם שראית פעם בפינטרסט (סליחה, אצלינו אומרים 'משפט השראה').

יש לך שגרת טיפוח לפני השינה? אם לא, כדאי שתהיה לך. זה יוסיף לך עוד קורט סטייל ותהפכי מהר יותר למודל לחיקוי. סדרי את חדר האמבטיה שלך כמו צימר מפנק, שימי ברקע מגבות לבנות מגולגלות והדליקי נרות אווירה קטנים. רק על הרקע הזה את יכולה לצלם את שגרת הטיפוח הלילית שלך.

לפני שאת הולכת לישון, עברי בין החדרים וצלמי את המלאכים שלך ישנים עם המצעים הרכים של הלו קיטי, ניקי או סמי הכבאי, וכתבי משפט כמו: ''אמא אוהבתתתת'', או: ''מכורה קשותתתת''.

קמת שוב בבוקר? חזרי על כל התהליך שלעיל בקפידה. ככל שתצטלמי יותר, כך תהפכי למשפיענית גדולה יותר. קל, כבר אמרנו?

בחייך, לזה את קוראת משפיענית?? במה אם אפשר לשאול, את משפיעה על החיים שלי? אולי בזה שאת מייצרת רגשות שלא היו קיימים בי מעולם? חשבת לעצמך מהי משפיענית אמיתית?

מיהו המשפיע הגדול בעולם? נכון מאוד, הבורא. הוא מקור השפע ורק ממנו נוכל ללמוד את סודות ההשפעה האמיתית:

משפיענית אמיתית - אמורה לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך בעצמך.

משפיענית אמיתית - תלמד אותך להכיר בערך עצמך.

משפיענית אמיתית - משפיעה על כולם רק בשל העובדה שהיא טובה, ולא 'חוסמת' אחרים מלקבל את השפע הזה.

משפיענית אמיתית - היא זו שדואגת שלשני יהיה טוב.

משפיענית אמיתית - נותנת ממה שיש לה לאחרים.

משפיענית אמיתית - מלמדת אחרים להיות טובים יותר מבפנים.

משפיענית אמיתית - מסופקת מעצם הנתינה.

משפיענית אמיתית - נותנת ללא תנאי ואוהבת בלי לתלות בדבר.

האם את באמת משפיענית?

תגיות:קריירהטורים אישיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה