חדשות יהדות

לכבוד התורה: מעמד סיום הש"ס בהשתתפות גדולי ישראל

בשכונת גילה בירושלים נערך מעמד מרגש של סיום הש"ס בהשתתפות גדולי ישראל. נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן: "קמו אנשים שרוצים להרים יד בתורת משה, אשריכם שאתם ממשיכים להעמיד את העולם במסירות". צפו בגלריה

  • ג' אלול התשפ"א
(צילום: שלומי עזרן)(צילום: שלומי עזרן)
אא

בשכונת גילה בירושלים נערך בשבוע שעבר מעמד מרגש של סיום הש"ס בהשתתפות גדולי ישראל.

עם תחילת מגפת הקורונה לפני כשנה וחצי קיבלו הקהילות התורניות בגילה "יד אשר" ו"איש מצליח" על עצמן לסיים את הש"ס להצלחת ולהצלת כלל ישראל מהנגיף. תחת הנהגת רבה של גילה ונשיא מוסדות "יד אשר", הגר"מ בן אבו, עמלו בני הישיבות ואברכי הכוללים, ובסייעתא דשמיא סיימו את כל מסכתות הש"ס והשלימו את המשימה.

במעמד סיום הש"ס נטלו חלק הראש"ל הגרש"מ עמאר, המקובל הגר"ד בצרי, הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו, רבני גילה הגר"מ בן אבו והגר"א שלזינגר, הרב ישראל חדד ראש קהילת "איש מצליח" ורבנים נוספים.

גדולי התורה שיבחו בדבריהם את בני התורה שעמלו במסירות להצלת כלל ישראל. בסיום הכנס הועברה ברכתו בשידור חי של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגר"ש כהן, שנבצר ממנו להשתתף באירוע. "אשריכם שזכיתם לעמול בתורה בעיון, זה יעמוד לכם בכל עת", אמר. עוד הוסיף כי "קמו אנשים שהכריזו מלחמה בתורה משה, אשריכם שאתם עומדים כחומה בצורה וממשיכים להעמיד את העולם במסירות נפשכם ללימוד תורה.

(תמונות: שלומי עזרן)

תגיות:ירושליםהרב שלום כהןנגיף הקורונהסיום ש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה