חדשות בריאות

"ההימור הפרוע" של עמית סגל: האם צפויה "התפטרות מהדהדת" במשרד הבריאות?

פרשן חדשות 12, עמית סגל, חולל סערה ברשת כשהימר על התפטרות קרובה של "אחד מבכירי/ות משרד הבריאות". גולשים ברשת העריכו שמדובר בד"ר שרון אלרעי פרייס, אך בעלה הכחיש

  • ג' אלול התשפ"א
סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 12, עמית סגל, חולל אמש (שלישי) סערה ברשת כאשר צייץ בטוויטר: "הימור פרוע למחצה: אחד מבכירי/ות משרד הבריאות יתפטר בקרוב התפטרות מהדהדת".

גולשים רבים העריכו כי סגל מרמז להתפטרות קרובה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס. איש השמאל ופעיל הרשת אלדד יניב כתב, בתגובה לסגל, כי "מי שעוקב אחרי ציוצי בן זוגה מאיר פרייס בטוויטר – מבין".

פרייס השיב ליניב: "אתה טועה, מאוד טועה, כרגיל. הסיבה היחידה לציוצים שלי היא לא להשאיר את הבמה לשקרים והשמצות שאתה וחבריך מפיצים על אדם שלא יכול להתגונן ועובד 24 שעות ביממה גם כדי לשמור על הבריאות שלך ולשמור על חיי אדם, כל אדם. ולפעמים הבאות – ד"ר שרון אלרעי פרייס, ד"ר מאיר פרייס".

מוקדם יותר הגיב פרייס בחריפות על הריאיון שהעניקה שרת הפנים איילת שקד לחדשות 13, במהלכו אמרה כי "צריך לדעת גם להכיל חולים קשים וגם להכיל מתים, כי זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים". פרייס כתב על כך: "אני באמת מבולבל, לפני יומיים דיברו על סגר, עכשיו לחיות לצד המגפה ושאנשים ימותו. מה המדיניות? יש כזאת? עוד שאלה קטנה, מי בדיוק יכיל את המתים? המשפחות שלהם? הצוותים הרפואיים? כמה קל לדבר".

ברקע הציוץ של סגל עומדים הדיווחים על חילוקי דעות בין מקבלי ההחלטות בדרג הפוליטי ובין הגורמים המקצועיים במערכת הבריאות. כך, למשל, דווח אמש כי בדיון שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט, בו נדונו צעדים נוספים להתמודדות עם מגפת הקורונה, נדחתה המלצתם של בכירי מערכת הבריאות להפעיל מחדש את התו הסגול ולהגביל התקהלויות במקומות הפועלים תחת תו ירוק. קבינט הקורונה יתכנס הערב כדי לדון בהמלצות שסוכמו בסוף הישיבה. אלו כוללות הרחבה נוספת של התו הירוק, כך שיחול על רוב ענפי המשק ויהיה בתוקף מגיל 3 ומעלה.

תגיות:משרד הבריאותעמית סגלנגיף הקורונהשרון אלרעי פרייס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה