חדשות בארץ

עוזרו הבכיר של מנדלבליט מונה למשנה ליועמ"ש

הוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה הציבורי-מנהלי ליועץ המשפטי לממשלה המליצה לשר המשפטים גדעון סער למנות לתפקיד את ד"ר גיל לימון, יועצו הבכיר של היועמ"ש אביחי מנדלבליט. חבר הכנסת שלמה קרעי: "חבר מביא חבר, ובתקשורת דממה"

ד"ר לימון (קרדיט צילום: גדעון שרון)ד"ר לימון (קרדיט צילום: גדעון שרון)
אא

הוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מינהלי) החליטה היום (שני) פה אחד להמליץ לשר המשפטים גדעון סער לבחור לתפקיד את עורך הדין ד"ר גיל לימון במקומה של דינה זילבר.

לימון (44), נשוי ואב לשלושה, משמש החל משנת 2016 בתפקיד עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ואחראי על תחום המשפט החוקתי והמינהלי בלשכת היועמ"ש. הוא שירת בפרקליטות הצבאית במגוון תפקידים. בעבר שימש כיועץ המשפטי למשלחת ישראל לאו"ם וכיועץ בכיר למנדלבליט בתקופת כהונתו כמזכיר הממשלה.

בראש ועדת האיתור שבחרה להמליץ על לימון עמד היועץ המשפטי לממשלה. לאחרונה נמתחה על מנדלבליט ביקורת, בטענה כי מעורבותו במינויו של לימון, יועצו האישי ומי שנחשב לחברו הקרוב, מהווה ניגוד עניינים.

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) הגיב במתקפה על הודעת המינוי: "חבר מביא חבר, ובתקשורת דממה. לאף אחד לא אכפת מניגוד העניינים הזועק לשמיים. החבר ימשיך את דרכו של היועמ"ש היוצא המוחזק בגרונו, כדי להציל אותו ואת חבריו מן הדין".

תגיות:אביחי מנדלבליטגיל לימון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה