חדשות בארץ

ח"כ גנאים: "לא מכיר ערבי אחד שרוצה לשרוף מכוניות של יהודים"

בריאיון ל"גלי ישראל", אמר חבר הכנסת מרע"מ כי אינו מתכוון לכהן כסגן שר. על ההתפרעויות בחודש שעבר בדיר אל-אסד, אמר גנאים כי הוא מתנגד לכל ירי אבל הוסיף כי הוא מצפה מהמשטרה להפעיל שיקול דעת

גנאים (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנאים (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ הכחיש הבוקר (ראשון) את הדיווחים על הכוונה למנותו לסגן שר השיכון. "אני רוצה להיות חבר כנסת, ולשרת את האנשים ששלחו אותי לכנסת", אמר בריאיון לשרון גל ב"גלי ישראל".

"הגיע הזמן שנחזיר את האמון בין המשטרה והחברה הערבית", הצהיר גנאים. בהתייחסו להתפרעויות בחודש שעבר בדיר אל-אסד, במהלכן הותקפו שוטרים והוצתו שתי ניידות משטרה, אמר: "אני מתנגד לכל ירי. המשטרה אומרת שיש בחברה הערבית יותר מ-500 אלף כלי נשק בלתי חוקיים. מי הביא את הנשק הזה ליישובים הערביים? איפה הייתה משטרת ישראל?".

"אני לא מכיר ערבי אחד שרוצה לשרוף מכוניות של משטרה או מכוניות אחרות", הוסיף גנאים. "אני מצפה ממשטרת ישראל לשיקול דעת. במשטרה לא נכנסים לבני ברק כמו שנכנסים לדיר אל-אסד".

גנאים התחמק מלהשיב לשאלה האם הוא עומד מאחורי דברים שאמר, לפיהם יפרק את הקואליציה אם הממשלה תחליט לתקוף ברצועת עזה: "אני לא יודע אם כחבר כנסת יחיד אני יכול לפרק ממשלות. אין אדם שרוצה יותר ממני בשלום ובשוויון. כל חיי עסקתי, ואמשיך לעסוק, בשלום ובשוויון". לאחר שנלחץ להשיב, הוא ניתק לבסוף את השיחה.

(קרדיט אודיו: גלי ישראל. קרדיט תמונה: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

תגיות:משטרת ישראלערביםהתפרעויותמאזן גנאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה