חדשות בארץ

ההתפרעויות בדיר אל-אסד: נעצרו 11 חשודים בתקיפת שוטרים

כוחות משטרה פשטו על דיר אל-אסד, ועצרו 11 חשודים במעורבות בתקיפת שוטרים ובהצתת ניידות משטרה בהתפרעויות בסוף השבוע

אחת הניידות שהוצתו בדיר אל-אסד (צילום: דוברות המשטרה)אחת הניידות שהוצתו בדיר אל-אסד (צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות משטרה פשטו הלילה (ראשון) על דיר אל-אסד שבגליל, ועצרו 11 חשודים במעורבות בהתפרעויות בכפר, במהלכן הותקפו שוטרים והוצתו שתי ניידות משטרה. מהמשטרה נמסר, כי צפויים מעצרים נוספים.

האירוע החמור התרחש ביום שישי, כאשר כוח שיטור הוזעק לכפר בעקבות דיווח על יריות בחתונה. השוטרים, ששוחחו עם בעל השמחה בפתח המתחם בו התקיימה החתונה, הותקפו על ידי חלק מהחוגגים ועל ידי תושבים נוספים שהגיעו מחוץ למתחם. השוטרים ביצעו ירי באוויר כדי להרתיע את התוקפים.

בהמשך פרצו המתפרעים לניידות המשטרה, וגנבו מתוכן את הציוד. שתי ניידות שחנו בסמוך הוצתו. כוחות גדולים הוזנקו למקום להשבת הסדר.

בהתפרעויות נפצעו ארבעה שוטרים באורח קל, אחד מהם נפגע בראשו מאבן. תושב הכפר, בן 43, נפצע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

במשטרה אמרו כי "שוטרי משטרת ישראל פועלים בתוך יישובי החברה הערבית ומוזנקים לכל אירוע ירי. מצב בו שוטרים המגיעים לתת שירות לאזרחים ולשמור על ביטחונם, ומוצאים את עצמם מותקפים על ידי המון – לא יעבור בשתיקה. משטרת ישראל תפעל במלוא הנחישות, ותוך הפעלת כל האמצעים העומדים לרשותה, לאיתור ומעצר העבריינים ולהבאתם לדין".

בתגובה לאירוע, דרש השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ממפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לבצע תחקיר מהיר ולהגיש את מסקנותיו בתוך 24 שעות. "אין שום הצדקה לאלימות מכל סוג שראינו היום. בוודאי לא לירי אלא במקרה של הצלת וסכנת חיים", אמר.

תגיות:משטרת ישראלהתפרעויותדיר אל-אסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה