סלבס בהתחזקות

אברהם אביב אלוש מתייחס לאסונות בעולם ומרגש: "תפסיקו להגיד טבע. תגידו אלוקים"

על רקע תופעות הטבע ההזויות המתרחשות ברחבי אירופה ובסין בחודש האחרון - הזמר המתחזק אביב אלוש פרסם פוסט מרגש ובו הוא מבקש מכולנו להפסיק להגיד שזה 'טבע' ולקרוא לילד בשמו: "הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו - אקלים זה אֵלֹקִים"

אא

על רקע תופעות הטבע ההזויות המתרחשות ברחבי אירופה ובסין בחודש האחרון - הזמר המתחזק אביב אלוש פרסם פוסט מרגש ובו הוא מבקש מכולנו להפסיק להגיד שזה 'טבע' ולקרוא לילד בשמו.  "ידוע שהטבע זה אלקים. זו אפילו אותה גימטריה הטבע=אלקים=86", הוא פותח וכותב. "ואין צל של ספק שאנחנו צריכים לשמור על הכדור עליו אנחנו חיים, אבל שלא נתבלבל ונחשוב שרק הפעולות מנע שנעשה (וצריך לעשות הרבה) כדי לשמור עליו הם מה שיעזרו לפתור את "משבר האקלים".

"זה הרבה יותר גדול מההגדרה עצמה והיא טומנת בתוכה את נקודת ה - א מ ו נ ה. אפשר להגיע אליה בתודעה ובהתבוננות ואפשר להגיע אליה בשעת המצוקה עצמה. מה עדיף...? תחשבו על אישה שעומדת ללדת והיא סובלת מכאבי הצירים והיא לא יודעת שזה בגלל שעומד לצאת ממנה תינוק לעולם. כמה סבל וייסורים עוברים עליה כי היא לא מבינה למה זה קורה.

"כשבמקביל יש אישה שמכינה את עצמה לקראת הלידה, לומדת ומתכוננת לקראתה - היא יודעת שכל ציר וציר, וכל כאב שיעבור עליה, בעצם מקדם אותה לקראת התינוק. וככה היא מצליחה לשרוד מנטלית ופיזית את החוויה הלא פשוטה בעליל של לידה בעזרת: תודעה - התבוננות - הכנה.  אז הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו - אקלים זה אֵלֹקִים", הוא מסכם. 

תגיות:סלבסאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה