מעניין

תיעוד בלתי נתפס: להקה של 800 ציפורים נכנסה לבית מגורים, והשתלטה עליו

תתכוננו, כי מה שאתם עומדים לראות הוא לא פשוט בעליל: להקה ענקית של ציפורים מסוג סיס הכריחו משפחה שלמה לצאת מביתה, לאחר שחדרו אל הבית מתוך הארובה והשתלטו עליו

אא

תתכוננו, כי מה שאתם עומדים לראות הוא לא פשוט בעליל: להקה ענקית של ציפורים מסוג סיס הכריחו משפחה שלמה לצאת מביתה, לאחר שחדרו אל הבית מתוך הארובה והשתלטו עליו. 

קרי, בעלת הבית, סיפרה כי היא בדיוק חזרה ממסעדה ביחד עם בעלה ובנה, כאשר ראו את עשרות הציפורים הקטנות מתעופפות להן מהארובה שלהם, אך הפתעה בלתי נעימה חיכתה להם בתוך הבית פנימה כאשר גילו כי הלהקה החליטה להתנחל בפנים. 

"קשה מאוד להסביר את זה", סיפרה קרי לערוץ החדשות המקומי KTLA. "מי שלא ראה את זה במו עיניו, לא יאמין לי בחיים".

לטענת מומחים, בביתה של קרי ובעלה התנחלו קרוב ל-1,000 ציפורים, שפונו לאט לאט על ידי השירותים הווטרינריים בעיר - לא לפני שבני המשפחה מצלמים כל פינה שניזוקה בבית. "הם כרסמו הכל, והשאירו גללים בכל מקום", אומרת קרי. "הציעו לנו להשאיר את הדלת פתוחה כדי שהן ימצאו בעצמן את הדרך החוצה, אבל הטיפ הזה לא עזר והן לא הלכו לשום מקום. הן מתנהגות כאילו הן רוצות לצאת, אבל כשפותחים להן את הדלת, הן ממשיכות להישאר בפנים. הן לא זזות מהבית. זה בלתי נתפש".

בסרטון שפורסם לאחר מכן ברשתות החברתיות של תחנת הכיבוי המקומית במונטסיטו, סנטה ברברה, תועדו רגעי האימה שבהם הכבאים מאירים את סורגי האח שנמצא בסלון ומצליחים להראות מאות ציפורים שמתגודדות שם אחת על השנייה. הכבאים שהוזעקו למקום לפתור את הבעיה אילצו את בני המשפחה ללון מספר לילות בבית המלון, ובזמן הזה מצאו יציאת רשת באחד הקירות שבכניסה האחורית של הבית, ומשם הצליחו לגרש את הסיסיים. 

צפו כאן בסיקור החדשותי של המקרה (באנגלית):

 

תגיות:משפחהציפוריםביזארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה