חדשות בארץ

שיקלי: ימינה מעלה באמון הציבור, ייתכן שאתמודד בליכוד

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה תקף את מפלגתו ואמר כי מעלה באמון הציבור: "היא הקימה ממשלה עם הרכב בעייתי, בלי עוגן, בלי חזון ובלי רוב ציוני מובהק"

שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה מתח הבוקר (חמישי) ביקורת חריפה על מפלגתו. "אני לא שיניתי כהוא זה מעמדותיי", אמר בריאיון לקלמן ליבסקינד ורועי שרון בכאן ב'. "ימינה הקימה ממשלה עם הרכב בעייתי, בלי עוגן, בלי חזון ובלי רוב ציוני מובהק".

"לממשלה שימינה החליטה להיכנס אליה אין דבר וחצי דבר עם גוש הימין, אין דבר וחצי דבר עם ההבטחות שלנו לבוחרים", הצהיר שיקלי. "יש פה מעילה באמון הציבור. ימינה מחקה את ה-DNA שלה. זה דבר מאוד חמור, ואני שמח שאני לא שם".

בתשובה לשאלה למי היה מצביע לו הבחירות היו מתקיימות היום, ענה שיקלי כי ככל הנראה היה מצביע לליכוד. באשר לעתידו הפוליטי, הוא אמר כי יש סיכוי שבבחירות הבאות לכנסת ירוץ במסגרת הליכוד, אולם הדגיש כי לא קיבל מראש האופוזיציה בנימין נתניהו הצעה לשיריון. הוא ציין, כי במידה וימינה תכריז עליו כפורש ובכך תמנע ממנו להתמודד בסיעה קיימת – ייתכן ויקים מפלגה חדשה.

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף אתמול את שיקלי, שהצבעתו נגד חוק האזרחות גרמה להפלתו: "אני חושב שהוא נקלע לבלבול, לבי איתו", אמר. "שעה לפני ההצבעה הוא אמר 'אני לא אצביע בשום מצב בעד הורדת השערים לכניסה רבתי של פלסטינים'. בסופו של דבר, כמו החלילן מהמלין, נתניהו גורר אחריו הרבה אנשים טובים שלא יזכרו לטובה את הלילה הזו, אנשים טובים שנאלצים נגד אמונתם לפגוע בצורה מודעת בביטחון מדינת ישראל".

"כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות – מביבי, דרך טיבי ועד שיקלי – בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל", הוסיף בנט. "הם עוד יצטרכו הרבה זמן לתת דין וחשבון לאזרחים על המעשים שלהם".

מאוחר יותר הגיב שיקלי על המתקפה של בנט: "נפתלי יקר, אתה מבורבר בניווט", כתב בטוויטר. "עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש ולפעול להקמתה של ממשלה לאומית בדיוק כפי שהתחייבת".

תגיות:הליכודעמיחי שיקליימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה