ונשמרתם

"הצלתי אותו בזכות מזרק אפיפן": תינוק אכל טחינה ופיתח תגובה אלרגית חריפה 

תינוק ניצל אתמול (רביעי) בנס, לאחר שפיתח תגובה אלרגית חריפה בשל אכילת... טחינה. מי שהגיעה בדיוק בזמן לביתו, ולבסוף אף הצילה את חייו היא מתנדבת איחוד הצלה בשם שיראל לוי, שקיבלה את הקריאה והגיעה ראשונה למקום

אא

תינוק ניצל אתמול (רביעי) בנס, לאחר שפיתח תגובה אלרגית חריפה בשל אכילת... טחינה. מי שהגיעה בדיוק בזמן לביתו, ולבסוף אף הצילה את חייו היא מתנדבת איחוד הצלה בשם שיראל לוי, שקיבלה את הקריאה. 

היא הגיעה לביתו של התינוק לאחר שהתקבלה קריאה בסניף איחוד הצלה כפר סבא, לגבי תינוק שפיתח תגובה אלרגית קשה בעקבות אכילת טחינה, ונמצא בסכנת חיים. לדבריה, היא מצאה את התינוק כשעל גופו סימני פריחה והצילה את חייו באמצעות מזרק פריפן.

מיד אחר כך התינוק פונה להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבו יציב. 

ראש מרחב דרור באיחוד הצלה, ניב גרנות, שיבח את פעולתה המהירה ושופעת התושייה של לוי. "בזכות תושייתה של המתנדבת ומזרק האפיפן שהיה בהישג יד ניצלו חייו של התינוק. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקורסי משפחה בטוחה בהם אנו מכשירים הורים למתן טיפול ראשוני במקרה של מצבי חירום נשימתיים והכרתיים בילדים ובמבוגרים", סיכם. 

ונשמרתם - טיפ קטן למחשבה:

טחינה גולמית היא עשירה בברזל וסידן וחיונית ביותר להתפתחותו התקינה של תינוקכם. תזונאים אמנם ממליצים להתחיל לתת טחינה לתינוקות החל מגיל חצי שנה, אולם עם זאת מומלץ להגביל את הכמות שניתנת לתינוקות מעט 'מלאים'.

ובכל מקרה, עדיף להיוועץ ברופאי טיפת חלב, לפני שמחליטים לתת לתינוק מאכל כלשהו. 

תגיות:טחינהתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה