נוער מתמודד

מתמודדים עם נוער מתמודד? זה המקום בשבילכם

הניסיון מוכיח שלהתנהלות ההורים יש השפעה מכרעת על מצבו הנפשי והרוחני של הנער/ה. הסמינר הזה הוא המקום שיסייע לכם להתמודד בצורה נכונה

  • י"ח תמוז התשפ"א
אא

פתאום הוא מתחיל "לזייף"...

הסימנים הראשונים כמעט סמויים מן העין. אבל לב של הורה אינו טועה. משהו חורק אצל הילד. משהו אצלו צועק 'הצילו'. הילד מאתגר אותנו. אנחנו מתכוונים לטוב, אבל המילים הנפלטות לנו מהפה קשות ודוקרות. השיחות אתו נעשות מאולצות וקצרות. מבוכה וחוסר נעימות מכתיבים את התגובה. בינינו לבין הילד מתחילה להיפתח תהום מסוכנת של חשדנות וניכור.

רגע לפני שאנחנו מתחילים לשרוף גשרים - זה הזמן לעצור ולקבל את ההדרכה הנכונה.    

סמינר "מתמודדים עם נוער מתמודד" של "ערכים" נועד בדיוק למצבים אלו. הסמינר נותן ארגז כלים מעשי לחיזוק הקשר בין הורים לנערים המתמודדים. בסמינר תקבלו משנה סדורה של הרצאות וסדנאות הקולעות בול לאתגרים ולדילמות של הורים מתמודדים. בתום הסמינר תצאו עם מטען של כוח נפשי ותקווה, עם תובנות מעשיות להשבת הבית למסלולו, את הקשר עם הילדים לנתיב בריא ובונה, ואת הנער המתמודד לבן רצוי אהוב שעולה על דרך המלך. 

הניסיון מוכיח שלהתנהלות ההורים יש השפעה מכרעת על מצבו הנפשי והרוחני של הנער/ה. צוות המרצים של ערכים עוסק מזה 30 שנה בשדה החינוך, הן ברמת ההדרכה והן בטיפול אישי של הנער המתמודד. למעלה מאלף זוגות הורים השתתפו עד כה בסמינרים למתמודדים וראו שיפור ניכר במצב הקשר עם ילדיהם.

הורים רבים כבר העידו שהסמינר שיפר משמעותית את הקשר שלהם עם הילדים, והעניק להם את היכולת להחזירם לדרך הישר. עוד העידו שהסמינר הטעין את המצברים הנפשיים והרוחניים הנדרשים להצלחת ההתמודדות החינוכית שעל הפרק.

 

איך מתמודדים עם נוער מאתגר?

במסגרת הסמינר יש התייחסות לשלל אתגרים הקשורים לילד המתמודד ובכלל זה איך לטפל בהשפעה העקיפה שיש לו על האחים/ות? היכן למתוח את הגבולות? איך מתמודדים בצורה חכמה עם פגעי הטכנולוגיה? איך בוחרים מוסדות חינוך מתאימים?

במהלך הסמינר תוכלו לקיים שיחות התייעצות פרטיות עם צוות המרצים. כמו כן תקבלו את תקצירי ההרצאות, ובמקרה הצורך גם יעוץ טלפוני אישי קצר בהמשך הדרך.

הסמינר מיועד להורים, ומעניק כלים ושיטות להתמודדות אפקטיבית עם האתגר של דורנו.

הסמינר ייערך בהשתתפות טובי המומחים ובעלי הניסיון בתחום: הרב שלום סרברניק, הרב דניאל נשיא, הרב דוד ברוורמן, הרב יחיאל פליסקין, הרב שמואל רוטנר ויו"ר ערכים, הרב יוסף וליס.

מלבד ההרצאות והסדנאות, בסמינר תינתן אפשרות לייעוץ אישי על ידי המרצים והצוות.

הסמינר יתקיים בתנאי נופש ופנסיון מלא מיום חמישי כ"א תמוז 1.7.21 עד מוצ”ש פרשת פנחס במלון ציפורי בכפר - חפץ חיים.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן, או חייגו 1-800-800-750

תגיות:נוער מתמודדערכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה