הסברה ישראלית

הישראלית שמוכיחה לעולם מדוע הערבים לא באמת רוצים לחיות לצדנו באחווה ושלום

"הערבים שבארץ, הפלסטינים, יכלו שוב ושוב לקבל מדינה משלהם. הם יכלו לייסד מדינה ב-50% מהשטח, ב-80% מהשטח, אך בכל פעם שנאמר להם שהם יכולים להיות אדונים לגורלם בחלק מהאדמה - אך בחלקו השני של האדמה היהודים יהיו אדונים לגורלם, לא עוד נחותים וכפופים לכם, החלטתם שוב ושוב, עד להווה, הייתה להילחם על כל האדמה"

אא

הכירו את עינת וילף - דוקטור למדעי המדינה שכיהנה בעבר כחברת כנסת בסיעת 'העבודה' ו'העצמאות' וכיושבת ראש ועדת החינוך, התרבות והספורט. 

וילף מפרסמת מאמרים בעברית ובאנגלית בנושאים פוליטיים, ואף מרצה בפאנלים של הסברה ישראלית ופוליטיקה, בארץ ובעולם. באחת מהרצאותיה, שבה ישבו לפחות 300 איש, הסבירה וילף מדוע הערבים לא נלחמים בישראל מהסיבות הנכונות.

"הערבים שבארץ, הפלסטינים, יכלו שוב ושוב לקבל מדינה משלהם. הם יכלו לייסד מדינה ב-50% מהשטח, ב-80% מהשטח, אך בכל פעם שנאמר להם שהם יכולים להיות אדונים לגורלם בחלק מהאדמה - אך בחלקו השני של האדמה היהודים יהיו אדונים לגורלם, לא עוד נחותים וכפופים לכם, החלטתם שוב ושוב, עד להווה, הייתה להילחם על כל האדמה. 

"הם אמרו שוב ושוב: 'אם עלינו להתגורר על יד יהודים ריבוניים, מוטב להילחם בהם עד שיפסיקו לחיות כאן. עד שלא תהיה להם זכות קיום", היא אומרת. 

בשלב זה ניסתה אחת מחברות הפאנל להפסיק את שטף דיבורה, אך וילף המשיכה ודיברה בצורה הכי משכנעת שיכולה להיות. "כשאתם נלחמים בנו שלוש שנים לאחר ניסיון רצח העם שלנו, ואתם פותחים במלחמה רצחנית ובאמירה ברורה שאין לנו זכות להגנה עצמית - אנו נילחם בכם בחזרה. אנחנו כן נגן על עצמנו", היא מסכמת. 

תגיות:מדינההסברהישראלערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה