חדשות בארץ

אחיו של הפצוע מהלינץ’ בעכו מתרעם: "למה הכל מתנהל הפוך במדינה ההזויה שלנו?"

אלרואי ג'נאשווילי היה על הקו עם אחיו, בזמן שפורעים ערבים ביצעו בו לינץ' אכזרי בעכו, והותירו אותו משותק. בפוסט מטלטל הוא קורא למערכת המשפט והצדק להתעורר, לפני שיהיה זה מאוחר מדי

אא

אחיו של מור ג'נאשווילי, שנפצע באורח קשה בעקבות הלינץ' שעבר בעכו לפני כחודש וחצי - כתב ליואב אליאסי (הצל) וביקש ממנו לפרסם את הפוסט הבא:

"שלום הצל אז ככה מי שבתמונות פצוע מדמם חבול נפשית ופיזית זה אח שלי שעבר את הלינץ האכזרי לפני כחודש וקצת. חודש וקצת שאנחנו סובלים, שכל החיים השתנו לנו בלילה אחד, וזה קרה שאחי הלך לבית של אמא שלנו - שגרה בשכונה מעורבת בעכו, בכדי להיות איתה. היא פחדה כאשר שמעה את הקריאות של מוות ליהודים, וביקשה שנבוא אליה".

מור, שיצא אל אמו ברכב שעליו דגל ישראל - נפל קורבן ללינץ' אכזרי. "המחבלים זיהו דגל ישראל על הרכב של אחי והתפלו עליו. אני איתו על הקו, פתאום שומע צעקה. הוא צועק לי 'אלרואי, רוצחים אותי, תעזור לי', ואני בכלל במרכז הארץ. חסר אונים. שומע זכוכיות, אבנים, בומים. קפאתי. צעקתי 'תלחץ על הגז, ואל תעצור', ושמעתי חבטה חזקה".

רק מאוחר יותר יגלה אחיו כי החבטה ששמע הייתה קול הכניסה של הרכב בחומה, לאחר שאיב שליטה. "הוא יצא מהרכב כשכל המחבלים מתנפלים עליו עם אבנים, סכינים, מקלות עץ ומוטות ברזל. עם רצח בעיניים. פירקו אותו במכות, דפקו לו את הראש בתוך חומה והוא איבד את ההכרה, אבל הם המשיכו בבעיות, אגרופים ודקירות - הכל למען דם יהודי".

עוד סיפר האח בפוסט כי הערבים הציתו את רכבו של מור, גנבו את הטלפון הנייד שלו ואף איימו באוזני אחיו שעוד היה על הקו - כי 'ישחטו את כל היהודים'. "אחי הגיע במצב קשה לבית חולים נהריה, לאחר שאח ערבי שעובד בבית חולים נהריה הציל אותו. הוא נתן לו סיוע ראשוני, ומנע מההמון להגיע אליו".

מור ניצל מוות, אך נותר משותק מהלינץ' הנוראי. "היום לצערי אחי מור משותק ומתנייד בכיסא גלגלים. פגעו לו בעצבים, בעמוד השדרה, גמרו את הנפש שלו ושלנו, הרסו משפחה שלימה שלא פגעה באף אחד. אבל כל זה לא מספיק, וכל יום משתחרר עצור אחר מתוך 40 המחבלים שתקפו, ואולי רק כנגד שלושה מחבלים יוגש כתב אישום - ואני שואל למה. 

"למה הכל מתנהל הפוך במדינה ההזויה שלנו? למה אני צריך לראות את המשפחות של המחבלים האלה מקימות חגיגות, שוחטות כבשים וזיקוקים באוויר? למה מהללים רוצחים? למה לקבור את הנפש שלנו עוד, למה אין צדק? למה המשטרה, הפרקליטות ומערכת בתי המשפט מתנהלים בצורה כל כך שגויה, חולנית ורופסת? אנחנו חייבים להתעורר עכשיו אחרת זה רק ההתחלה. תודה לכל עם ישראל שמחזק אותנו ברגעים קשים, שתורם ונותן לנו כוח להמשיך קדימה, ומקווים שהצדק ייעשה", הוא חותם. 

צפו כאן בראיון של מור עם 'כאן חדשות':

 

תגיות:לינץ'הצלפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה