חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: התפרצות קורונה בבנימינה, ילד בן 7 טבע

ילד בן 7 טבע בחוף בתל אביב, 45 תלמידים נדבקו בקורונה, קריסה במערך הבדיקות בנתב"ג. סיכום חדשות השבת

אא

התפרצות קורונה: 45 תלמידים מבית הספר 'כרמים' בבנימינה אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה, לפחות תשעה מהם פיתחו תסמינים. כולם במצב קל. משרד הבריאות דיווח כי מקור ההתפרצות הוא ככל הנראה במשפחה שחזרה מחו"ל. במשרד ציינו כי כנראה מדובר בזן ההודי. בית הספר לא ייפתח מחר, ובמשרד הבריאות ממליצים לתושבי בנימינה להיבדק, כדי למנוע את התרחבות ההתפשטות של הנגיף ביישוב ומחוצה לו.

קריסה במערך הבדיקות בנתב"ג: ביום שישי התקשו בנתב"ג לעמוד בעומס הבדיקות של הבאים מחו"ל. בעקבות כך היו נוסעים שהמתינו במשך זמן ממושך מאוד עד ליציאה מנמל התעופה. חלקם קיבלו פטור מבדיקות, בשל הסמיכות לכניסת השבת. במשרד התחבורה הבהירו כי משרד הבריאות הוא האחראי על הנושא, ואילו במשרד הבריאות הבטיחו להקים בקרוב מתחם גדול יותר.

אסון בחוף: ילד בן 7 שהיה בחוף ירושלים בתל אביב, אותר על ידי השיטור הימי במצב אנוש. הוא הובהל לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותו. בתחילה דווח על כך שאחיו שנכנס אתו למים נעדר, אך לאחר מכן הובהר כי האח נמצא ללא פגע.

התפרעויות בדיר אל אסד: בעקבות התפרעויות קשות בדיר אל אסד שבצפון, הוצתו ניידות משטרה. מהמקום פונו ארבעה שוטרים לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הם טופלו ומצבם קל.

הבחירות באיראן: במשרד הפנים האיראני מדווחים כי המועמד הנבחר הוא איברהים ראיסי, שזכה ב-61.95% מהקולות. יצוין כי שיעור ההצבעה עמד על 48.8% בלבד מתוך בעלי זכות הבחירה. זהו שיעור ההצבעה הנמוך ביותר מאז שהוקמה הרפובליקה האיסלאמית.

הקורונה בהודו: ביממה האחרונה אובחנו 60,753 מקרים של נדבקים חדשים בקורונה, מתוכם מתו 1,647. מאז פרוץ המגיפה מתו בהודו 385,137 מהנגיף.

תחזית מזג האוויר: בתחילת השבוע צפויה התחממות ולאחריה התחממות נוספת. במשך כל השבוע עומד להיות חם מהרגיל לעונה.

תגיות:סיכום חדשות השבתקורונהנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה