חדשות בארץ

בת גלים שער: "אלו ימים קשים. רק לחבק אחד את השני, ולהחזיק את האהבה חזק"

בת גלים שעאר, אמו של גיל-עד ז"ל, התייחסה לאסון במירון שבו קיפחו את חייהם 45 בני אדם, ואמרה כי בימים קשים כאלו - עם ישראל צריך להתאחד ולהחזיק חזק באהבה

אא

בת גלים שעאר, אמו של גיל-עד ז"ל, התייחסה לאסון במירון שבו קיפחו את חייהם 45 בני אדם, ואמרה כי בימים קשים כאלו - עם ישראל צריך להתאחד ולהחזיק חזק באהבה.

"סוף שבוע קשה. מהרגע שהתבשרנו על האסון הנורא. אני רוצה לשלוח חיבוק לכל המשפחות ולכל הפצועים, ולמשפחות ההרוגים. אני חושבת שבעת הזאת, הדבר היחיד שאנחנו צריכים זה רק לחבק אחד את השני".

עוד הוסיפה בת גלים ושיתפה מאיפה היא שואבת כוח ברגעים הקשים. "הדבר שלי נותן כוח ברגעים האלה זה הנתינה העצומה, הקבוצות שברשתות החברתיות ובווטסאפ, שמלאות בהתגייסות והתנדבות ופתיחת דלת. הדבר הזה הוא מדהים בעיניי. לשמור על הביחד הזה כמה שאפשר".

כשהכתב העיר כי עם ישראל מתאחד סביב כאב, אסונות וצער, הנהנה בת גלים בראשה לאות הסכמה, ואמרה: "זה לא מובן מאליו בכלל, ואנחנו צריכים להחזיק את זה בשתי ידיים. זה לא מובן מאליו. אחר כך נשאל את השאלות, אחר כך נקשה את הקושיות. גם את האהבה הזאת צריכים להחזיק חזק".

כשנשאלה היכן תופס אותה האירוע הזה, השיבה בת גלים כי התחושה היא מאוד קשה. "אני לא חושבת שצריך לעבור משהו אישי בשביל להרגיש את הקושי, אבל היה לי סוף שבוע לא קל. חשוב שעכשיו נקבל הרבה כוחות, הרבה אנרגיות, ונשמור על מה שיש".

תגיות:מירוןאסוןבת גלים שעאר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה